Thespaniard Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg har sett mange dvd filmer på ps3, men jeg så de filmene på min gamle TV. Nå som jeg har en HD-ready TV og bruker HDMI kabel har det skjedd noe rart. Har testet flere av mine DVD-er og alle får rosa bilde. Dette er ikke snakk om BR, men vanlige DVD-er. Filmene spilles av som normalt bare at de har blitt rosa. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 No kan eg ingenting om PS3, men kanskje det er ein dårleg kabel? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Det bør egentlig ikke ha noe å si, men det virker som om det er noe med HDMI tilkoblingen siden jeg ikke hadde dette problemet før. Lenke til kommentar
MagnusKH Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det bør egentlig ikke ha noe å si, men det virker som om det er noe med HDMI tilkoblingen siden jeg ikke hadde dette problemet før. Har du prøvd med AV multi utgangen også? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) nope, har ikke prøvd med noen andre kabler enda Edit: Det funka fint med AV multi kabelen, men det om jeg må drive å bytte kabel hver gang jeg skal se på dvd kan blir litt slit, siden jeg må innstille ps3 hver gang jeg bytter fra HDMI til AV multi Endret 22. desember 2007 av Nandez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå