tomto Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei! Har ikke sett så mange "hjelp til kjøp av bærbar PC", og jeg kunne gjerne trenge litt hjelp til å finne en bærbar PC - et sted mellom 8 og 10000. Jeg ønsker mest mulig for pengene, og jo nyere teknologien er, jo bedre er det jo. Har tenkt på både Compal IFL90+, men denne er jo litt "gammel" nå, da den kom på markedet for 5 månder siden. Har det kommet noe nytt som gir masse for pengene? Har også vurdert Dell XPS m1530, men lurer på om man kanskje her betaler mye for design, og om det finnes noe med mer for pengene? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Halsstikkar Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) NP Neh, men jeg har sitt tusenvis av spørsmål om dette. Sjekk komplett eller aminto eller hva det heter.. Endret 22. desember 2007 av Halsstikkar Lenke til kommentar
tomto Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 takk for at du leste posten lol - du hakke en tanke om dette tho? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå