.Marcus Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Brukes også som isolator for varme i romfartøy? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ikke for å ødelegge morroa, men: Where do you ship?We will ship anywhere within the continental United States. For additional fees, we will also ship to Alaska & Hawaii. We do not accept orders outside the United States. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Nei uff Sender de til postbokser? I så fall er det ikke noe problem. Vi har jo JetCarrier 1 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nei uff Sender de til postbokser? I så fall er det ikke noe problem. Vi har jo JetCarrier Finner ikke noe om det, men vil tro det Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 ikke for å ødelegge morroa, men: Where do you ship?We will ship anywhere within the continental United States. For additional fees, we will also ship to Alaska & Hawaii. We do not accept orders outside the United States. jetcarrier Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Derfor jeg lurte på om de sendte til Postbokser da 1 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er et så stygt design at det gjør vondt å browse produktene.. men de har mye kult ! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Her er nesten samme type side men den sender til nesten alle land i europa (tror jeg) http://inoxia.co.uk Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sendte mail og spurte om de sendte til norge og fikk dette svaret: We can ship to Norway, but we can not send oxidisers, toxic or flammable chemicals or chemicals hazardous to the environment (As shown by orange symbols on product description pages). Best Regards Steve Hall Inoxia Ltd Lenke til kommentar
Sirenacht Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skulle gjerne visst om en norsk nett-forhandler som spesialiserer seg i magneter og lignende (som ferrofluid) saker, send gjerne en PM dersom du har noen tips. Er veldig glad i å eksperimentere med magneter, så hadde vært toppers! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) UnitedNuclear selger jo masse Og du kan få de til å sende via en postboks i USA; som du kan skaffe deg gratis på www.jetcarrier.com Endret 9. januar 2008 av _Zeke 1 Lenke til kommentar
Sirenacht Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 UnitedNuclear selger jo masse Og du kan få de til å sende via en postboks i USA; som du kan skaffe deg gratis på www.jetcarrier.com Er en grunn til at jeg leter etter en norsk forhandler..liker ikke å importere på den måten da det blir mye knot dersom det skulle være noe feilsendt/ødelagt. Men får nesten vurdere det, portoen blir sikkert ikke så festlig dog.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De seller saltpeter! Lenke til kommentar
Sirenacht Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De seller saltpeter! Det samme gjør nok ditt lokale apotek. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De seller saltpeter! Det samme gjør nok ditt lokale apotek. Hvordan ser pakkningen ut? Må man ha resept? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Forresten, heter det ikke Salpeter? 1 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror ikke slike supermagneter kan fraktes med fly, de forstyrrer elektronikken i flyet. Står på UnitedNuclear i alle fall Lenke til kommentar
Sirenacht Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 De seller saltpeter! Det samme gjør nok ditt lokale apotek. Hvordan ser pakkningen ut? Må man ha resept? Akkurat det der er aner jeg ikke, men har spurt mitt lokale apotek over mail og hørt andre folk si at man får det på apoteket, så skader vel ikke å sende en mail å spørre om det..I mitt tilfelle lurte de fælt på hva jeg skulle med dette da. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du får ikke kjøpt salpeter før du er 18, Latterkongen. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dersom du er på tur til Chile kan du plukke opp noen biter Chile-salpeter selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå