Exidiez Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hva er forkjellen på en ateist og en hedning??? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ateist: er en som vet om jesus, og velger å ikke tro hedning: en som ikke har hørt om jesus.. Lenke til kommentar
Exidiez Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 hehe dazå... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Et poeng i dette er at "relegiøse" bruker ordet hedning på alle som ikke tror, ordet har i historien vært knyttet opp til "laverestående" mennesker som lever i jungelen og ikke har kontakt med "sivilasjonen". Lenke til kommentar
Exidiez Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 jaja.... kristendommen er i alle fall gode til og trykke folk ned i gjørma..... Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 jaja.... kristendommen er i alle fall gode til og trykke folk ned i gjørma..... Synes ærlig talt du/dere som ikke er kristne er de rette til å si det, dah... Kristne blir jo ikke akkurat hyllet nå for tiden. Jeg benekter såvisst ikke at jeg synes at kristendommen har tatt feil vei for å få folk til å vite om Jesus, men nå er det ikke slik. Jeg tror de fleste oppfatter kristne som "snille, gode" mennesker. Hvis vi skulle se hvem som ble tråkket mest ned i gjørma av ikke-religiøse og kristne, så er jeg ikke et sekund i tvil om det blir kristne som er de mest gjørmete... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvis vi skulle se hvem som ble tråkket mest ned i gjørma av ikke-religiøse og kristne, så er jeg ikke et sekund i tvil om det blir kristne som er de mest gjørmete... Slik som kristendommen har arbeidet med å tråkke folk ned i et gjørmehav er det ikke det minste rart at det sprutet litt på buksebena på de religiøse. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hedning er ett etternavn Hermann Hedning (morsomt blad) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå