Gå til innhold

Hei! Problemer med Xbox 360 Pro? Anbefalinger av LCD skjermer? =)

Zorlee

Anbefalte innlegg

Heisann dere!

Jeg er ny her, og vil først takke for noe som ser ut som et kjempebra forum! =)

Jeg vurderer å kjøpe 360, hovedsaklig pga spillutvalget (jeg MÅ ha Bioshock og Mass Effect, hehe). Jeg lurer bare på om det er veldig store problemer med de nye Xbox 360 pro m/HDMI. Har hørt snakk om overoppheting/ring of death/blabla som har vært problematiske for Xbox eiere.

Har dere noen info til meg om dette? Beklager virkelig hvis dette er old news for dere, men jeg hadde bare satt litt pris på litt info om denne saken før jeg stikker ut og kjøper, hehe.

Er det noe jeg kan gjøre for å unngå slike problemer? Som f.eks. skru av maskinen etter en viss periode spilling eller lignende?

Et annet spørsmål:

Har dere noen anbefalinger av LCD skjermer? Jeg vurderer med tid å kjøpe meg en HD-TV (hovedsakelig pga 360'en, hehe), og kunne tengt meg en ok tv. Er ikke veldig kresen, men har lyst på en TV som er av god kvalitet. Hadde hatt lyst på en bra TV til ca. 5000, men dette er gjerne litt pushing it? Tenker 26" eller 32" i størrelse, helst 32" da, hehe.

Har dere noen gode anbefalinger og erfaringer i dette området?

Jeg tar gjerne imot linker! =)

Tusen hjertelig takk - på forhånd!

God Jul!

Geir...

Endret av Zorlee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RROD har man liten kontroll på, pass på støvsamlinger rundt Xboxen, og ikke putt den i en tupperware-boks.

Ang. Tv så kan du titte her, der er det en stor samling med tråder som dreier seg om det samme.

Håper du får en gledelig jul med mange bra spillopplevelser. :)

Nederst til venstre har du en søkefunksjon, da kan du søke etter den og den skjermen.

Du har også en prisguide her, hvor du finner billige skjermer.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Er det noe jeg kan gjøre for å unngå slike problemer?

Siden du ikke har kjøpt den enda, se på merkelappene som er utenpå esken. Kjøp den kun om den er merket med 175W (og ikke 203W). Da får du deg en 360 med lavere varmeutvikling og sjansene for at du får RROD er betydelig mindre.

Lenke til kommentar
Er det noe jeg kan gjøre for å unngå slike problemer?

Siden du ikke har kjøpt den enda, se på merkelappene som er utenpå esken. Kjøp den kun om den er merket med 175W (og ikke 203W). Da får du deg en 360 med lavere varmeutvikling og sjansene for at du får RROD er betydelig mindre.

Hjertelig takk dere!

Den Tatungen ser fristende ut. Skal lese litt rundt på forumet! Takk =)

Zorlee...

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...