Mad Esc Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jepp, samme med meg, men så forventer jeg ikke å få noe heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Min bror - Crysis Min søster - mp3 spiller Min mor- verdens beste mamma skilt og berlinerpoplene boka Min far - Bruce Springsteen med albumet Magic og narvik dialekt boken. Min venn 1 - Alan Jackson greatest hits cd Min venn 2 - Keane cd Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Mine brødre; Bøker og klokker Min mor og far: Bruce Springsteen konsertbilletter til sommeren; kaffekrus og småting Min kjæreste; fotoalbum, olabukse, veske som hun får på julaften som luke nummer 24 i adventskalenderen som hun også fikk. Min svigerfamilie; fruktkurv med godteri og masse frukt. Kjedelig, ja, jeg vet .P Til mine nærmeste venner; sjokolade og dvd til hver enkelt Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Søster: Metallica plakat, 2 ps2 spill og en ps2 kontroll. Mamma: Dusj greier fra bodyshop. Pappa: Led Zeppelin cd og en The Eagles cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå