jvik Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Julegaver...evig stress. Når jeg var ute tidligere i dag (ja, jeg er sein!) så det ikke ut som noen var helt sikker på hva de skulle kjøpe. Overhørte en del mennesker "hmm..blir han/hun glad for dette da?" "Er ganske sikker på at han/hun ønsket seg dette" Kjøpte en Nintendo Wii til søstra mi, noen CD-er til mamma samt gavekort som gir massasje. Fadern fikk gavekort på sportsbutikk samt noen CD-er. Det hele var over på en liten halvtime Hva kjøpte dere i år? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kjøpte en nokia n82 til min søster, har ikke handla til foreldra mine enda men det blir vell noe de har bruk for. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Barbermaskin til pappa, bukse til søsteren min, CD til mamma, og aner ikke hva jeg skal kjøpe til min bror på 21. Tips? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bare jeg som ikke kjøper no til familie? Havner da en pakke under juletreet hvor det står "Til Pappa, fra Morten" Men den er det moder`n som har kjøpt riktignok.. (Gjelder omvend også selfølgelig) ... Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Jeg kjøper selvfølgelig til familien. Ikke noe dyrt, selvfølgelig. Det vil si, ikke noe over 1000 spenn per person. Endret 22. desember 2007 av hawaii2k Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bare jeg som ikke kjøper no til familie? Greit hvis du er ti år og ikke har rukket å lage noe på sløyden, men det er vel på tide når en har blitt 16 år. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Blir vel noe annet den dagen jeg får meg jobb.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Fikk ikke kjøpt noe til noen i år Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Til mor kjøpte jeg noe body lotion - set med mye forskjellige greier, og til far kjøpte jeg 2 bøker. Exit Ghost og husker ikke helt navnet på den andre, siden de allerede er pakket inn. Venner må nesten komme litt senere med tanke på at det er lille julaften imorgen og det er sikkert kaos overalt. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) mamma og pappa:kjøpt pute å sydd puterekk til dei. bror1: lampe bror2: kaffekanne og kaffeboks søster:toalettveske med masse sminke og dill oppi morfar: konfekt samboer: datamus,maaasssee skrujern(har en tedens til å forsvinne),klede,osv....har over 30 pakker til han med diverse. så har eg også kjøpt div gaver til meg sjølv å putta under trede tante unga.2 gutta på 4 og 5 år: spy gear hanska og politisett lisje tantje unge jenta.....krypeteppe,pekebilder og strikka skjerf til ho Endret 22. desember 2007 av nettii Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Fikk ikke kjøpt noe til noen i år Det er åpent både i morgen og på mandag.Shell-stasjonen har alltid vindusviskere til pappa og danseband-CD til mamma. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Søsteren min på sytten får en film og en sesong av One Three Hill, mamma får Ligge i grønne enger (bok av Anne B. Ragde for de uvitende) og en nattkjole elns av meg og søsteren min, faren min får en vinterjakke. De blir nok fornøyde alle sammen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nintendo Wii? Mobiltelefon? Dere må jammen være glade i søsknene deres Kjøpte en bok til mamma, "Bare en gang" Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Til bror: Komponentkabel til Wii og Snabbgrabbar DVD Til far: LCD-dataskjerm sammen med bror Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva mener du med kjøpte? Butikkene er da åpne på mandag også? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kjøpte ingenting, malte noen glass med glassmaling (til telys) og mekka masse marsipan (i grønt og rødt) og putta det oppi hvert glass! Fatters fikk Pondus-kalender og søstra mi fikk et kubelys. Har ikke mye å rutte med, men jeg tror da de blir glade for det de får. =) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 pappa: borrmaskin, cd søster: liten kurv med div produkter, ansiktkrem, badeolje, fuktighetskrem osv. mor: keramikkfat, flaske gammeldansk Lenke til kommentar
Deem Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er bare 16 så det ble ikke noe dyrt, dessuten så liker jeg ikke å gå fra butikk til butikk og se etter gaver så jeg kjøpte alt på ett sted: Lillesøster: Koss Portapro + Forest Gump (dvd) Bror 1: En Rolling Stones cd Bror 2: Er på forumet så alt jeg sier er at det er en dvd Bror 3 og kjæresten: The Beach (dvd) Mor: Timbuktu cd Far: Bård og Lars på fisketur (dvd) Til meg selv så blir det en etter-juls gave i januar-februar... Ny pc! Og så får jeg litt penger som forsinket julegave (avtalt med mamma og pappa) når jeg kjøper speilrefleks i vår ... Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Bruttern får pipetobakk og en bok Bruttern får sjokolade og en dvd Fattern får en ny kjøkkenklokka og vindusviskere Mamma får DVD-en Berlinerpoplene og min onkel som er lidenskapelig glad i tegneserier får de tre første fortellingene om Blacksad i en bok. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ingen ting til verken venner eller familie. Jeg er kjip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå