bebbetufs Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Nå har jeg formatert og reinstallert Windows XP Pro ca 15 ganger. Jeg får bare ikke vekk utropstegnet foran den ene entryen på Motherboard Resources i Device Manager. Jeg får denne beskjeden: "Windows cannot load the device driver for this hardware because there is a duplicate device already running in the system. (Code 42)" Jeg har prøvd å finne ut hva det er som gjør dette, men det virker nesten som om den dukker opp på et vilkårlig sted i installasjonsprosessen avhengig av når jeg restarter. Jeg orker ikke en ny "format c:" Viss det er noen som kan hjelpe meg så blir jeg glad. Jeg har fjernet alt jeg kan unvære i maskinen. Jeg kjører dette for øyeblikket: Epox RDA+ Athlon XP1700+ @ XP2600+ ([email protected]) :o (166x12,5) Dønn stabil 4 timer i 3dMark 2001SE Soundbalseter Live Player 5.1 Logitech Internet Navigator keyboard USB Microsoft Intellimouse Optical USB Onboard LAN Onboard Firewire Onboard USB 1.1 og 2.0 support ATI Radeon 9500 moddet til 9700 WD 1000 GB 8Mb cache Lg CD brenner 40x 12X 40X Sony CD spiller Floppy 512 Mb TwinMos m. Winbond RAM. Edit: Litt for mange MHz! Lenke til kommentar
gustav Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er det onboard lyd på kortet? Da må du i så fall disable det i BIOS. Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Det er gjort. Sammen med onboard gameport. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ser du navnet på ressursen? Hva heter den i så fall? Ellers kan du vel prøve å laste ned denne driverpackagen fra Epox. Da skal vel hvertfall alle drivere være installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå