vargaz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg driver å skal montere vannkjøling i mitt chieftec dragon kabinett nå, men jeg må nok inrømme at jeg kommer litt til kort med tanke på monteringen. Derfor hadde jeg håpet på at noen her har kunnet hjulpet meg med litt live assistanse i morgen, da tenker jeg helst på over msn. Bare for enkle tips osv. Jeg kommer også til å legge ut i denne tråden etterhvert som jeg tar bilder. Lenke til kommentar
Incursus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sånn gjorde jeg det i mitt matrix kabinett, tror det er ganske likt med dragon invendig. Måtte fjerne hdd feste å sette radiatoren der som de vanligvis står. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Hvor og hvordan er vannpumpen festet? går det an å få et bra bilde, uten lysene? Lenke til kommentar
Incursus Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Får dessverre ikke slått av flere lys, men jeg har bare plassert pumpa på gulvet i kabinettet. Har ikke bedre kamera tilgjenglig. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Nå har jeg montert mitt og testkjører dette nå.. får se om det er noe lekk noen plass. Hvilken væske blanding har du forresten i systemet? Lenke til kommentar
Incursus Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg bruker vanlig vann med frostvæske i, husker ikke helt hvor mye frostvæske da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå