Gå til innhold

Hvem ville du ofret livet ditt for hvis du måtte?

Melisma

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke ofret meg for en fremmed. Er med glad i meg selv enn en ukjent person, liten som stor :)

Familien blir noe annet. Som Zeph mener, ville det vært vanskelig å vite på forhånd hva man ville gjort, før man faktisk er i situasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig. Det er jo fordi du er glad i den. Men et fremmed dyr fremfor et fremmed menneske? Aldri.

Hadde gjort det uten å blunke, mennesker er dritt generelt sett.

Edit: Ofre meg for en fremmed : Nei

Ofre meg for noen jeg er glad i : Ja

Endret av Sitronade
Lenke til kommentar
Mange brannmenn under 11 september tragedien som ofret livet sitt for de som var inne i twin towers.
Tja... De hadde vel ikke akkurat lyst til å dø. De hadde ingen anelse om at tårnene kom til å rase så tidlig. Hvis de hadde visst det, så hadde de mest sannsynlig ikke fått lov til å gå inn. Ihvertfall ikke så langt inn.
Lenke til kommentar

Kommer ann på situasjonen og hvem det er snakk om. Hadde gladed ofra meg selv for dama og familien, selv modern helt sikkert hadde sagt at jeg er ung og hu er "gammel" og det er jeg som har et langt liv foran meg!

Hadde ofra kjæledyr fremfor mennesker, selv om det er hardt så må man være fornuftig.

Lenke til kommentar
Mange brannmenn under 11 september tragedien som ofret livet sitt for de som var inne i twin towers.
Tja... De hadde vel ikke akkurat lyst til å dø. De hadde ingen anelse om at tårnene kom til å rase så tidlig. Hvis de hadde visst det, så hadde de mest sannsynlig ikke fått lov til å gå inn. Ihvertfall ikke så langt inn.

Joa, muligen sant det ja.. Men de tok ihvertfall en livsfarlig risk, og det er det tjenestemenn som gjør hele tiden. De vet at de kan dø, men de gjør jobben sin allikevel. Det står det respekt av. De skulle faen meg hatt den høyeste lønna av alle synes nå jeg.. Politi, brannmenn osv..

Tmz: :rofl: ja, da får jeg passe meg for trafikken om du er i nærheten i så fall :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Eller så er det bare noe du sier for å få masse cred på forumet. Ville du virkelig blitt drept for at en anne kunne leve? Kanskje det er en drittsekk du redder. Du vil aldri kunne motta en takk. Det vil stå i avisa om deg i maks en uke.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg hadde ikke ofret livet mitt for en fremmed. Aldri i livet. I så fall så hadde jeg stått i Irak nå å prøvd å redde livet til alle sivile, soldater og terrorister som blir drept.

Lenke til kommentar
hahaha, nei, aldri.

edit: kanskje hvis han betalte gravsteinen min..

skulle jeg mot alle odds tørre å ofre livet mitt for han, så skulle han jaggu meg gitt alle penga sine til familien min (også 80 % elns av lønna si resten av livet sitt) og skaffa dem alle en jobb på stortinget :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...