j-- Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg ville ikke ofret meg for en fremmed. Er med glad i meg selv enn en ukjent person, liten som stor Familien blir noe annet. Som Zeph mener, ville det vært vanskelig å vite på forhånd hva man ville gjort, før man faktisk er i situasjonen. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg ville heller latt hunden min leve forran en fremmed person så hvis en av oss andre holdt på å bli truffet av en lastebil i veien, så hadde du dytta vekk hunden din istedet? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei, aldri... Er bare en person jeg vet jeg ville ofret livet for uten å nøle Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Selvfølgelig. Det er jo fordi du er glad i den. Men et fremmed dyr fremfor et fremmed menneske? Aldri. Hadde gjort det uten å blunke, mennesker er dritt generelt sett. Edit: Ofre meg for en fremmed : Nei Ofre meg for noen jeg er glad i : Ja Endret 22. desember 2007 av Sitronade Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Mange brannmenn under 11 september tragedien som ofret livet sitt for de som var inne i twin towers. Tja... De hadde vel ikke akkurat lyst til å dø. De hadde ingen anelse om at tårnene kom til å rase så tidlig. Hvis de hadde visst det, så hadde de mest sannsynlig ikke fått lov til å gå inn. Ihvertfall ikke så langt inn. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kommer ann på situasjonen og hvem det er snakk om. Hadde gladed ofra meg selv for dama og familien, selv modern helt sikkert hadde sagt at jeg er ung og hu er "gammel" og det er jeg som har et langt liv foran meg! Hadde ofra kjæledyr fremfor mennesker, selv om det er hardt så må man være fornuftig. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg ville heller latt hunden min leve forran en fremmed person så hvis en av oss andre holdt på å bli truffet av en lastebil i veien, så hadde du dytta vekk hunden din istedet? jepp Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ikke for en fremmed. Da måtte det vært drømmedama eller noe, men lite vits når man ikke får "helte-sex" fordi man er dau. E ganske sikker på eg hadde gjort da for familien! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Mange brannmenn under 11 september tragedien som ofret livet sitt for de som var inne i twin towers. Tja... De hadde vel ikke akkurat lyst til å dø. De hadde ingen anelse om at tårnene kom til å rase så tidlig. Hvis de hadde visst det, så hadde de mest sannsynlig ikke fått lov til å gå inn. Ihvertfall ikke så langt inn. Joa, muligen sant det ja.. Men de tok ihvertfall en livsfarlig risk, og det er det tjenestemenn som gjør hele tiden. De vet at de kan dø, men de gjør jobben sin allikevel. Det står det respekt av. De skulle faen meg hatt den høyeste lønna av alle synes nå jeg.. Politi, brannmenn osv.. Tmz: ja, da får jeg passe meg for trafikken om du er i nærheten i så fall Endret 22. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Glatt. Hadde du? for en fremmed? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja, hvorfor ikke? Fordi man vil leve, og egentlig ikke bryr seg nevneverdig om et ukjent menneske? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Eller så er det bare noe du sier for å få masse cred på forumet. Ville du virkelig blitt drept for at en anne kunne leve? Kanskje det er en drittsekk du redder. Du vil aldri kunne motta en takk. Det vil stå i avisa om deg i maks en uke. Endret 22. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg hadde ikke ofret livet mitt for en fremmed. Aldri i livet. I så fall så hadde jeg stått i Irak nå å prøvd å redde livet til alle sivile, soldater og terrorister som blir drept. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 En ting jeg har lært er at vi alle gjør noe for egen vinning. Det eneste jeg ser at man kan vinne ut av det her er at man tror på Gud og at man tror at man havner i himmelen om man gjør det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Noen som hadde ofret seg selv for Jens Stoltenberg ? hahaha, nei, aldri. edit: kanskje hvis han betalte gravsteinen min.. Endret 22. desember 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) hahaha, nei, aldri.edit: kanskje hvis han betalte gravsteinen min.. skulle jeg mot alle odds tørre å ofre livet mitt for han, så skulle han jaggu meg gitt alle penga sine til familien min (også 80 % elns av lønna si resten av livet sitt) og skaffa dem alle en jobb på stortinget Endret 22. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vel jeg ville ofret så mye som mulig. Det inkluderer Armer, bein, utsende os.v Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå