Melisma Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Vet ikke helt om jeg hadde hatt mot nok til å redde en annen og bli drept selv, men hadde det vært ett barn eller en baby så hadde jeg nok gjort det uten å blunke... Men hadde det vært en voksen så hadde det vært noe annet liksom Hadde selvsagt ofret livet mitt for mora og faren min osv, men en fremmed? nei, tror ikke det.. Endret 23. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Poenget her var?.. du vil vite om vi ville gjort det? tja, ville nok kanskje det, hvis det var en liten unge eller et barn. ville gjort det for dama i livet mitt <3 ^^, tho hun ikke er fremmed. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Var vel ikke no poeng egentlig, bare kjeder meg :!: Men hadde vært interessant og vite hvor mange som faktisk tror de hadde gitt livet sitt for at en fremmed skulle fått leve. Feks. i ett gisseldrama under ett bankran eller no sånt. Mange brannmenn under 11 september tragedien som ofret livet sitt for de som var inne i twin towers. Mod: sette opp en poll? Endret 22. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvis man er litt eldre så hadde mange offret seg selv for en baby, fordi da har man jo sett de gode sidene av livet og gjort det meste men en baby har hele livet foran seg. men For de som er unge så hadde de sikkert ikke gjort det og stukket av Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ofre livet dit slik at du dør 100% sikkert? Isåfall neppe... Men kunne ha gjort noe som satte meg selv i fare for å redde fremmede personer ja. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg hadde aldri ofret livet for noen jeg ikke kjente. Mulig jeg er et dårlig menneske, men jeg har altfor mye igjen å se og oppleve før jeg skal dø. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Ofre livet dit slik at du dør 100% sikkert? Isåfall neppe... Men kunne ha gjort noe som satte meg selv i fare for å redde fremmede personer ja. Ja, jeg også hadde nok tatt en risk og utsatt meg for fare for å redde en annen, men hvis det handler om en sikker død, så hadde jeg nok feiga ut og løpt for livet! unntatt for ett barn da.. muligens også for en tenåring.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Noen som hadde ofret seg selv for Jens Stoltenberg ? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ofre livet dit slik at du dør 100% sikkert? Isåfall neppe... Men kunne ha gjort noe som satte meg selv i fare for å redde fremmede personer ja. Ja, jeg også hadde nok tatt en risk og utsatt meg for fare for å redde en annen, men hvis det handler om en sikker død, så hadde jeg nok feiga ut og løpt for livet! unntatt for ett barn da.. muligens også for en tenåring.. Hehe, men jeg er jo tenåring selv^^ Hadde jeg vært 60 år eller eldre hadde jeg sikkert gjort det uansett iom at man ikke har så lenge igjen uansett. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hadde ikke gjort det for et menneske, men hadde nok løpt ut i veien for en hund eller katt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hadde ikke gjort det for et menneske, men hadde nok løpt ut i veien for en hund eller katt WTF?! Setter du et dyr foran et menneske? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg tror ikke jeg vet hvordan jeg hadde reagert før det skjer. Alle handler forskjellig i krisesituasjoner. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hadde ikke gjort det for et menneske, men hadde nok løpt ut i veien for en hund eller katt uffamei.. Jeg ofrer ikke livet mitt for at Lassie skal få leve, aldri i livet! Men er det 4 "fremmede" menn jeg hadde gått i døden for, så måtte det ha vært Espen Eckbo, Atle Antonsen, Henrik Elvestad og Kevin Costner hihi Endret 22. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hadde ikke gjort det for et menneske, men hadde nok løpt ut i veien for en hund eller katt WTF?! Setter du et dyr foran et menneske? Jepp. Liker ikke mennesker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hadde ikke gjort det for et menneske, men hadde nok løpt ut i veien for en hund eller katt WTF?! Setter du et dyr foran et menneske? Håper det der var Ironi Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ein framand? Nei. Familie? Umogleg å svare på før ein står oppi situasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Selvfølgelig ville jeg aldri ofret meg for en fremmed. Er da ikke dum... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg ville heller latt hunden min leve forran en fremmed person Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hadde ikke gjort det for et menneske, men hadde nok løpt ut i veien for en hund eller katt WTF?! Setter du et dyr foran et menneske? Håper det der var Ironi Hvem håper du var ironisk? Meg eller kmfdm? Jeg ville heller latt hunden min leve forran en fremmed person Selvfølgelig. Det er jo fordi du er glad i den. Men et fremmed dyr fremfor et fremmed menneske? Aldri. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei, det ville jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå