WeeR Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Har en P4 2.66ghz og begynner å bli litt lei boxed kjøleren.. Så nå er det på tide med ny vifte, den skal være stille så spørsmålet blir egentlig om jeg skal kjøpe meg Swiftec MCX4000B eller om jeg skal gå for MIST CPU-kjøler, "Black Silence". Jeg har prøvd meg på Swiftec før, men synes festene ble noe dårlige, virker som om den ble litt løs og proessoren ble veldig varm.. så er den vanskelig å få på? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 mxc4000 skures fast gjennom hullene du har i hovedkortet, så det er ikke så enkelt å bytte igjen men når den først sitter så sitter den ordentlig og der blir den. ytelsen kommer jo ann på hvor kraftig vifte du setter på men er vel generelt meget høy Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Sjekket installation guide nå og det ser ut som det har blitt veldig mye bedre.. synes den forrige løsningen jeg var borti fra swiftec virker dårlig, men denne ser mye bedre ut:)tror nok jeg går for det ja.. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 hvordan blir det forresten å ha en Fanadapter, 80-120mm over swiftecen og bruke en 120mm istedet for 80mm? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 så fremt du har plass så går det flott, men om det er så mye og hente vet jeg i grunn ikke noe om Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har en Pal 8045 til Socket a,satt på et fanadapter80->120,og tempen gikk OPP med 3-4 grader..tilbake til 80mm for min del. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har en Pal 8045 til Socket a,satt på et fanadapter80->120,og tempen gikk OPP med 3-4 grader..tilbake til 80mm for min del. det kommer mest sannsynlig av at det blir mellomrom mellom ribba og funnelen slik at lufta du suger (mener og huske at pal skal suge) ikke bare kommer fra ribba men også fra den sprekka, altså går ytelsen ned, eller du kan bare ha satt den til å blåse ned som du ikke skal på pal kjølerne Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hva med en zalman den med "hatt" er sikkert både stillegående og bra den. har hatt zalman på amd selv og funker meget bra. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 swiftechene knuser zalman når du sammenligner lyd/kjølernivået Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå