Martin.F Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei. Har akkurat bygget ny pc, og alt funker fint, bortsett fra en ting: Crysis. Jeg har lastet ned demoen fra Gamer.no, installert det, restartet etter installasjon. Men når jeg går inn på spillet, begynner det å hakke veldig, altså umiddelbart ved oppstart. Hakkingen begynner i introfilmen (EA logoen), og alle introfilmene hakker, selv menyen hakker ekstremt. Akkurat som jeg kjører saktefilm på hele greia. Jeg kjørte GPU benchmark på medium grafikk og lav oppløsning (1024x768) og null AA. Fikk snitt på ca 50 fps. Kjørte også CPU benchmark og her hakket det veldig. Jeg har installert Battlefield 2, og det kjørte helt glatt på full grafikk, og jeg hadde 100 fps hele tiden. (både i singelplayer og multiplayer) Her er delene i PC-en: Kabinett m/ strømforsyning: Antec Sonata III, Svart Pianolakk m/ 500w PSU Hovedkort: MSI K9A2 CF-F, AMD 790X, DDR2, ATX, Socket-AM2+ Prosessor: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3,0 Ghz BOXED Skjermkort: PowerColor Radeon HD 3850 256MB GDDR3 Harddisk: Samsung SpinPoint 250GB SATA2 Minne: TwinMOS DDR2 PC6400 2048MB DVD-brenner: LG DVD-brenner GSA-H55L LightScribe Har dere noen idé om hva som kan være galt? Kan jeg mangle drivere? Håper på hjelp, Martin Lenke til kommentar
persa30 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei. Har akkurat bygget ny pc, og alt funker fint, bortsett fra en ting: Crysis. Jeg har lastet ned demoen fra Gamer.no, installert det, restartet etter installasjon. Men når jeg går inn på spillet, begynner det å hakke veldig, altså umiddelbart ved oppstart. Hakkingen begynner i introfilmen (EA logoen), og alle introfilmene hakker, selv menyen hakker ekstremt. Akkurat som jeg kjører saktefilm på hele greia. Jeg kjørte GPU benchmark på medium grafikk og lav oppløsning (1024x768) og null AA. Fikk snitt på ca 50 fps. Kjørte også CPU benchmark og her hakket det veldig. Jeg har installert Battlefield 2, og det kjørte helt glatt på full grafikk, og jeg hadde 100 fps hele tiden. (både i singelplayer og multiplayer) Her er delene i PC-en: Kabinett m/ strømforsyning: Antec Sonata III, Svart Pianolakk m/ 500w PSU Hovedkort: MSI K9A2 CF-F, AMD 790X, DDR2, ATX, Socket-AM2+ Prosessor: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3,0 Ghz BOXED Skjermkort: PowerColor Radeon HD 3850 256MB GDDR3 Harddisk: Samsung SpinPoint 250GB SATA2 Minne: TwinMOS DDR2 PC6400 2048MB DVD-brenner: LG DVD-brenner GSA-H55L LightScribe Har dere noen idé om hva som kan være galt? Kan jeg mangle drivere? Håper på hjelp, Martin Hei Du må huske på att du har med ett kravstort spill å gjøre. Jeg er ikke så kjent med Radeonkort men prøv å oppdater driveren. Hvilken temp har du på prossesoren din? Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det skjedde akkurat det samme med meg. Bruker du 64 bit OS? Jeg tror jeg fikset det ved å starte spillet fra .exe filen i 64 bit mappen i crysis. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Fikk fikset problemet! Måtte selvfølgelig oppdatere driveren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå