flogieboogie Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Da jeg en dag plystret for meg selv plystret jeg noe som virker utrolig kjent for mine ører, og jeg ble brakt tilbake til barndommen med en gang. Selvsagt husket jeg f*** ikke hva det var før etter et par timer med tenking, googling og diverse, men så... SÅ kom jeg på hva det var jeg hadde plystret på! Jeg hadde gått rundt å plystret på denne: Selvsagt, min barndom strekker seg ikke så langt som da denne kom ut, men jeg husker å ha sett NRK spille den av rundt juletider, noe som sikkert har bidratt til at jeg har plystret på denne sangen. Fikk nesten en tåre i øyekroken da jeg fant flere klipp og barndomsminnene strømmet på. Noe sier meg at det sikkert er flere her inne som har tråkket sine barnespor i denne musikalen ved navn Ma-ma i følge imdb, så tenkte jeg ville dele det med flere her inne. Så et spørsmål som sikkert flere nyttige nettkjennere kunne hjelpe meg og flere med: Er denne musikalen mulig å få tak i? Det hadde vært utrolig om det fantes dvd eksemplarer, noen sier de har det, andre sier de har det på vhs, men aner ikke hvor de har fått tak i dette. Takker for hjelp og håper det bringer frem noen gode minner! god jul mvh Jørgen Endret 22. desember 2007 av flogieboogie Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Denne går på NRK3 klokka 20.00 i morgen kveld, så det er bare å stille inn opptaket og benke deg foran skjermen. Skulle det ikke passe sendes den i reprise på NRK1 nyttårsaften kl 11.00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå