Eirikant Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 For ett halvtår siden kjente jeg noe merkelig på katten min bak skuldrene. Det var noe som føles som en klump, som en liten myk ball som ligger under huden, som katten ikke har noen følelser i. Senere fant jeg en påtoppen av hodet hans, og nå har jeg funnet 2 magen ved forbeinene. De er ca like store som som en ert, + -. Han er en 16 år gammel hankatt og begynner å dra på årene? Noen som vet hva dette kan være? om det er farlig eller ikke? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kanskje ta en tur til dyrlegen? Kan jo f. eks være svulster. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 bevegere kulene på seg? sånn de beveger sg viss du trykker på dem? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 bevegere kulene på seg? sånn de beveger sg viss du trykker på dem? De kan bevege seg noen mm, hvis jeg "trykker" eller dytter på dem. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hmmmm.. vet at viss hester i alle fall har slike bevegelie kuler så er de ikke farlige, bare litt fett som har samlet seg i klumper. men jeg vil anbefale og gå til dyrlege å sjekke det Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Får ta med grinebittern som nekter bilturer i det hele tatt til dyrlegen en gang etter nyttår. :] hehe takk for svarene. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Lån deg et bur, hehe. Lite koselig tur med en spinnvill katt fykende rundt pedalene Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Katten er nok for stor for å få plass under rattet:P Vi har ett bur:P rosa og greier! men katten løper på andre siden av kloden så fort den lukter eller ser det! Endret 24. desember 2007 av Eirikant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå