Fløffy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ser det har vore ein del trådar om korleis ein skal sette opp nettverk på lan. Dette blir ein tråd som skal omhandle nettverk, serverar og internettlinje på lan. Alle kan komme med tips, innspel osv. men reis ikkje for langt ut på viddene.. Hold diskusjonen rundt nettverk og ikkje andre usaklege ting. Kan oppdatere førsteposten med meir generell info vist nokon ønskjer det. Vanlige spørsmål om nettverk Nettverk FAQ Tips og Triks for å arrangere Dataparty (står generelle ting om oppsett av nettverk/serverar/linje på lan) Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Sia ingen andre har posta her so kan vel eg starte. Set på lan no(er admin) og me skal kanskje kjøpe inn nokre nye switchar etter dette lanet og eg lurde på om noken kunne ha kåme med tips til kva me burde satse på.. Eg meinar at gbit switchar me 10gbit uplink vil vera bra framtidsretta.. kva er din meining? Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) 1gbit til alle med 10gbit uplink hadde vært kult det, men blir rimelig heftige saker en skal ha i core i så fall (satte en gang for moro skyld opp en slik løsning for 160 stk som havna på 500.000 ellerno). HP-switch som støtter 10gigabit uplink: HP 3400cl Har på generelt basis god erfaring med HP, og kan gjerne anbefale det. Ellers er ZyXEL GS-2024 en fin switch jeg har gode erfaringer med. Endret 29. desember 2007 av Iguil Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) ca. 500 000kr for switchar og kablar til 160 pers med gbit? Det var litt meir en det me hadde forventa.. Men eg reknar med at det vil gå med ca. 5-10 000kr på core switch.. menne no er ikkje eg så dreven med nettverk av større hastigheit så for litt kvalitet så må me vel gå opp nokre prisklassar.. Korleis kablar er spesifiserte for 10GbE? cat 6? cat 7? Endret 29. desember 2007 av Actrm Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Cat6 brukes vanligvis på GbE, men kan også brukes på 10GbE - mens cat7 er beregnet for 10GbE og høyere. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 korleis er fiber i forhold til cat kablar på 10GbE? Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Løsningen jeg nevnte brukte fiber mellom switchene. Fiber i seg selv har ingen direkte begrensninger, og kan i teorien klare hundrevis av gigabit. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fiber har en begrensning det og, men da snakker vi om et titalls terabit.. Husker ikke det nøyaktige tallet, men det var 30 og noe tbps. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Trur neppe me får bruk for slik hastigheit på lan i all fall ikkje før om ti år eller meir.. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Treng hjelp til eit oppsett med 1 core switch og 4 bordswitchar. Alle switchane skal helst vere på 24 port og skal ha integrert straumførsyning. Har 3 alternativ: 1. Bordswitchane er på 100Mbps og med 1Gbps uplink. Då må sjølvsagt coreswitchen vere på 1Gbit. 2. Bordswitchane er på 1Gbps og med 1Gbps uplink. Då må sjølvsagt coreswitchen vere på 1Gbit. 3. Bordswitchane er på 1Gbps og har 10Gbps uplink. Då må coreswitchen vere på 10Gbps. Vil helst at det skal vere god kvalitet til minst muleg pris. Switchane må vere administrerbare. Nettverket skal kunna bli overvåka på best muleg måte, helst ned til kvar einkelt port/mac-adresse. Edit: Har og muligheit til og sette opp ei eiga maskin som overvåkar nettverket. Nokon som har noko god programvare for dette? Muligheitar for å få opp grafar over bruken av nettverket og portar? Endret 15. januar 2008 av Actrm Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 grafmekker du dritt enkelt mer prtg <-google it. slå på snmp på switchen så kan du se trafikken bruken på alle porter :-) eller mrtg hvis du orker og sette opp , prtg er veldig greit første gange du skal sette opp siden det funker med enn gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå