Gå til innhold

Neste års spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med at Alan Wake er utsatt til 2009, er det noe dere bare tror eller er det offisielt?

Her er noen spill jeg er ganske sikker på ikke kommer før 2009:

Fallout 3

Final Fantasy XIII

Ninja Gaiden 2

God of War III

Resident Evil 5

Silent Hill 5

Saints Row 2

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Det med at Alan Wake er utsatt til 2009, er det noe dere bare tror eller er det offisielt?

http://brightfalls.net/alan-wake-faq/#s1q01

"When it's done"

Lasse Seppänen, producer on Alan Wake, says quality is priority number one in the production of Alan Wake. "We're not tied to a schedule, we don't have to aim at a monolithic release date. If we can make a better game by giving it more time, that's the way we'll go. That doesn't mean, however, that we'd mean to be working on Alan Wake five years from now."

"While "When it's done" works for us, the concept sometimes seems hard to gasp for the media and press." - SamiV

"Yeah, we have a target date, which we intend to hit. We're pretty strict on ourselves that way. However, game quality comes first, so if the game isn't as good as it has to be, we'll start either looking at moving the date, or figuring out how to add more resources so that we'll be able to polish it to the level it needs to be." - Petri

Spillet har ingen dato i 2008, og de fleste spillsider lister det som ett 2009 spill.

Lenke til kommentar

Skal garantert ha meg følgende spill neste år:

GT 5 (Ps3), GTAIV (360), Banjo 3 (360), FFXIII (PS3), Fable2 (360), FM2009 (PC), Race Driver Grid (360), Burnout Paradise (360), Lost Odyssey (360) er disse jeg ser mest fram imot i 2008. Og helt sikkert hva som blir gitt ut av Naughty Dog og Insomiac for PS3.

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar

Er vel mange spill jeg følger med på, og som kan være interessante...men det er vel noen titler som stikker seg frem.

Alt er PC spill, og jeg håper de kommer i 2008...but don't count on it!

-ArmA II - jeg er en gammel OFP veteran, og har spilt ArmA en god del også. ArmA er bra, men har sine mangler...og så langt ser det ut som ArmA II kan fikse mye av det. Har stor tro på at BIS har lært av sine feil med ArmA (eller OFP 1,5 som det egentlig er...), og at ArmA II virkelig gir meg OFP feelingen igjen (noe som mangler litt i ArmA)

-Operation Flashpoint 2: Dragon Rising - selv om det er Codemasters som lager spillet har jeg også tro på at dette kan bli ett av de store krigsspillene i 2008 (og i det hele tatt). Det jeg har lest av previews og sett av screens så langt virker veeeldig lovende! (selv om jeg ikke er helt sikker på om bildene de har vist så langt er renders eller ingame...)

-Far Cry 2 - med en stor spillbar verden og ingen aliens i sikte (!!!) er det klart jeg venter på dette spillet. Branneffektene og grafikken generelt ser bra ut, og hvis gameplayet blir åpent så det ikke blir lineært så kan dette bli bra!

Ellers kan jeg nevne kort;

-Rainbow Six Vegas 2

-Brothers in Arms: Hells Highway

-Frontlines: Fuel of War

-Warhound

-Turning Point: Fall of Liberty

-Duke Nukem Forever (kan 2008 bli året da dette spillet ENDELIG kommer??? jeg håper, men tviler vel sterkt...)

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg også til FFXIII, men avventer litt her. Håper det blir tilbake til ordentlig turnbased combat..

Det blir ikke turnbased av den gamle sorten, men det blir heller ikke slik som det var i FF12.

Square Enix wanted the game to have a fast-paced battle system much like those in action games, but one which would also allow players to input commands.

In order to merge these requirements - the need for fast-paced action and for player control over these actions - the way commands are inputted has been changed. The ATB system remains intact: time still flows based on player commands; however attacks can be blended together e.g. the player has the option of selecting a slash attack or, instead, a charge-slash combination. The new animation system will then blend player selections into a seamless motion.

Så det blir noe helt nytt som vi aldri har sett før i noen FF spill. Vi får bare håpe det fungerer. Personlig håper jeg det ikke blir en ny verson av "Gambit" systemet vi fikk i FF12. Liker å spille selv, jeg.

Lenke til kommentar
Hvilke format kommer Far Cry 2 ut? Elsket eneren helt til monsterene kom^^

Det blir først og fremst laget til PC hvertfall, og det vil ikke ha noen monstre i spillet.

De satser på et "realistisk" spill med Afrika som setting.

De spillene som jeg venter på er vel i omvendt rekkefølge :

4) Farcry 2 : husker orginalen kom da alle snakket om Half-life 2 og Doom 3 , jeg hr spilt alle og Farcry synes jeg er det beste for min del, liker veldig godt hva jeg har lest Ubisoft har planlagt til oppfølgeren

3) Arma II : håper dette blir en større suksess for BIS enn det Arma, gleder meg til det. Campaign mulighetene høres veldig bra ut.

2) Mafia 2 : oppfølgeren til mitt favoritt SP spill gjennom alle tider, men jeg tror det kommer i 2009 og ikke 2008

1) OFP 2 : Alle "screens" sålangt er renders som er "target shots" som de håper er slik spillet kommer til å se ut.

Er vel det spillet jeg har størst forventninger til og gleder meg mest til å spille ( Mafia 2 like bak ).

Blir spennende å se om de holder hva de har lovet av hva jeg har lest sålangt, er jo lett å bli skuffet slikt sett.

Det står som 2008 release, men jeg har mine tvil, det blir uansett spillet som jeg bygger min neste PC rundt tror jeg mht specs.

Så frem til det kommer ut blir det retro-gaming :-)

Endret av Archangel
Lenke til kommentar

Her er noen spill jeg er ganske sikker på ikke kommer før 2009:

Fallout 3

Final Fantasy XIII

Ninja Gaiden 2

God of War III

Resident Evil 5

Silent Hill 5

Saints Row 2

Ninja Gaiden 2 og Fallout 3 skal nå vertfall komme neste år ;)

Lenke til kommentar

Disse spillene gleder jeg mest til

Resident Evil 5 (X360/PS3)

Grand Theft Auto IV (PS3/X360)

Killzone 2 (PS3)

Ninja Gaiden 2 (X360)

Metal Gear Solid 4 (PS3)

Alan Wake (X360)

Super Smash Bros Brawl (Wii)

Burnout Paradise (PS3)

Mario Kart Wii (Wii)

Devil May Cry 4 (X360/PS3)

Battlefield Bad Company (PS3)

Fable 2 (X360)

Lost Odyssey (X360)

Fallout 3 (X360/PS3)

Splinter Cell Conviction (X360)

Mercenaries 2 World In Flames (PS3/X360)

Kan jo håpe att Gears Of War 2 kommer neste år!

Bare i det hele tatt att det kommer så jubler jeg

Her er de spillene jeg tror kommer i 2009:

Resident Evil 5

Alan Wake

Banjo 3

God Of War 3

Dette er i riktig rekkefølge av spill jeg ser mest frem til! Viss alle dem kommer neste år så er det mye bedre spillår enn 2007!!

Nok av spill der som ikke kommer til pc, noe som jeg er vannvittig glad for!!!

Slipper store utgifter!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Dem jeg gleder meg mest til MÅ vel være:

Fable2!(MÅ ha,spiller fortsatt Fable:TLC)

Saints Row2(spiller fortsatt Det første)

Prototype

Devil May Cry 4(Har faktisk bare prøvd litt av en av dem men,går jo ikke ann å få tak i noen andre enn 3en av dem men skal få tak i dette uanset )

Spore

husker ikke flere egentlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...