Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Sammenlignet med de andre årene, hva synes dere om denne, blir den en landeplage av verste sort, diskuter!!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kjedelig. Hadde jeg hørt den i dag på radioen hadde jeg ikke kjent den igjen. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Minner om U2, noe som jeg ikke mener er positivt. Kjedelig. Var allerede lei den etter å ha hørt den de 2 gangene på idol Likte mye bedre Alexander With sin i fjor Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Den eneste Idol låta jeg husker er She's so High. Ingen av de andre har festet seg i hauet mitt hvertfall. Husker ikke engang hvordan årets låt gikk.. Endret 23. desember 2007 av Kanius Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 syntes den var grei, den svakeste idol-låta som er laget hittil da men. den er litt fengende også den duger Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fæl sang. Grusom. Og hvordan er det mulig å sammenlikne slik "musikk" med U2??? Syntes den er verre enn Inga from Sweden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå