jatta Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hei, er bare litt lei av å se lister om årets spill som for eksempel hos itavisen hvor AC får plass 4. Synes ivertfall det er litt drøyt å ha spill som AC så høyt oppe på årets spill lister. Årets spill itavisen.no Er jeg den eneste som mener at AC er en stor skuffelse? Skjønner ikke hvorfor det blir skrytt opp i skyene overalt. Hvis anmelderne spiller 1 time på vært spill, da kan jeg skjønne det. Endret 22. desember 2007 av jatta Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Er selvsagt indivduelt dette, men er driter lang marsj i alle disse faens listene over topp spill dette året. Det eg kan si er at 2007 er det beste spillåret noensinne for min del,og eg personlig sliter med å rangere spillene, herlighet. AC skuffet til tross for at eg ikkje hadde høge forventinger for spillet. Endret 22. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg synes da AC var et bra spill jeg da, men dette har vel vært diskutert til det kjedsommelige her på forumet. Storyen til AC er en av de bedre i år synes nå jeg i hvertfall, noe som veier opp for litt variasjons problemer. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Definitivt årets største skuffelse for min del! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Super Mario slo Assassin's Creed, Bioshock og Crysis! hahah Visste ikke at Mario var en av favorittene til å ta førsteplassen hahah Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Super Mario slo Assassin's Creed, Bioshock og Crysis! hahah Visste ikke at Mario var en av favorittene til å ta førsteplassen hahah Hva er så morsomt med det? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg pleier å drite i anmeldelser selv.. Jeg ser på screenshots og videoer, samt ser på handlingen og hva slags type spill det er.. Så kjøper jeg det og vurderer selv hvor bra det er.. Assassin's Creed derimot, har jeg ikke giddi å anskaffet, da jeg ikke har blitt noe særlig imponert over det. . Men igjen , jeg blir som regel lei de fleste spill etter en times tid dersom det ikke er et RPG/MMORPG... Lenke til kommentar
jatta Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Super Mario slo Assassin's Creed, Bioshock og Crysis! hahah Visste ikke at Mario var en av favorittene til å ta førsteplassen hahah Hva er så morsomt med det? Lurer jeg også på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Super Mario slo Assassin's Creed, Bioshock og Crysis! hahah Visste ikke at Mario var en av favorittene til å ta førsteplassen hahah Hva er så morsomt med det? veit ikke , men at Super Mario tar første plassen i årets spill får meg til å knekke sammen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Galaxy er jo eit knallbra spill ifølge størsteparten av folket her på forumet + at omtalene er jo enige. Er ikkje noe særlig begeistret for Mario eg heller, men eg ser ingen hinder for at det kaprer førsteplassen rundt om Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 AC var en skuffelse for meg også, oppdragene ble LITT for ensformige osv Men grafikken er ufattelig pen og er godt med litt frihet i byene ;D Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Var andre spill som definitivt skuffa meg mye mere enn hva AC gjør. Syntes dem slapp AC ett pr mnd for tidlig var jo litt problemer med det i begynnelsen og ja det kan bli litt ensformig og repeterende men slik er jo en del andre spill også. Syntes spill som Heavenly Sword, Lair, Hour Of Victory, det siste Sonic spillet skuffa meg mere en hva AC gjorde. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Enig med Mala. Når det gjelder spill, valg av dette og i den grad man liker det - er det opp til deg selv og din smak. Jeg har lest en del rundt om Assassin's Creed, både negative ting og ting som veier spillet opp. Har selvsagt ikke prøvd spillet. Men om spillet er ensformig slik andre spillere skal ha det til - så er det plutselig ikke så morsomt lengre. Har egentlig ikke de fleste spill en element i seg som er ensformig? Ikke vet jeg. Men med det første, så venter jeg med dette spillet. Endret 22. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
JRL Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Mange klager på at det er ensformig, men det er et kult spill og helt klart et av årets beste spill. Jeg har ikke fulgt med på AC sin utvikling, men når jeg satte meg ned for å spille det synes jeg det var ganske artig. Itavisen ser ut som di er opptatt av at spill prøver noe nytt og ikke bare tar en copy paste ala halo, selv om halo 3 kom seg på lista. Spør du meg så har AC helt klart noe å gjøre på slike lister. Men folk burde slutte å bry seg om slike lister, jeg misliker halo veldig mye, men å ikke ha det med i en liste over årets spill blir for dumt, det er helt sikkert årets mest kjøpte spill. Men rent gameplay messig bringer det lite nytt eller interessant til industrien. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 AC var innovativt, nydelig å se på og svært godt laget. Historien var god nok, og stemningen fantastisk. Noe repeterende oppdrag, men alt i alt et svært godt spill, som legger lista litt høyere... I hvert fall den tekniske lista! Synes faktisk Bioshock var mer repeterende enn AC, selv om det også var en god en Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Blei drit lei A.C. etter 3 oppdrag. Det ser helt fanastisk ut, men det hjelper liksom ikke. For meg var det Bioshock som tok 1. plassen. Uncharted 2. og cod4 3. plassen. Nei,for faen Perry, cod4 på føste plass--helt rått online (ps3) :-)) Så da blir det: cod4---Bioshock---Drakes fortune unsharted :-))) (må ikke glemme og nevne Tomb Raider,anniversary...det var også voldsomt bra) Lenke til kommentar
virulence Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ble selv ikke skuffa av AC, men hadde av uvisste grunner ikke slengt meg på forventningene og hypen. En kan ikke feie under teppet at visse elementer forhindrer at spillet blir i "legendarisk toppspill"-klassen, men helhetlig synes jeg det var veldig bra. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 For meg var det et utrolig godt spill, men fortsatt årets skuffelse! ifølge hva som var lovt og hvor stor hypen var, men men. gjør meg ingenting, nøyt timene! Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jeg vil si at Assassin's Creed tar vidoe spill et steg frem i positiv retning. Men for meg er det nok årets skuffelse ja. Da jeg så de første trailerne tenkte jeg at dette ville bli noe helt utrolig. De kommer nok til å jobbe mye med ensformigheten på oppfølgerne. Endret 24. desember 2007 av Hjulvisp Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hadde ikke spessielt høye forventninger men ble skuffet likevel. Har hatt det i 2-3 uker og har spilt det cirka 2 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå