DummeGaas Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 sorry å måtte si dette men jeghadde roventa mer La oss få se på den fine modden din, da. Lenke til kommentar
CCB Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Den var kul. Jeg har samme mus, bare med den kjedelige røde led'en. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 *sukk* har lyst til å gjøre det. men jeg tør ikke pga manglende lodde kunnskaper. har samme mus som deg bare at den er blå metallic i farge. kunne blitt fet med en hvit lazer led. Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg tok meg en tur ned på ELFA i fritimen idag (jippi, vente en halvtime for å kjøpe 2 dioder...). Kjøpte de blå diodene venomzorg nevnte, og gledet meg til å komme hjem. Fikk testa det bakerste lyset i dualopticalen min. Deretter monterte jeg den ordentlig. Etterpå monterte jeg dioden foran også. Da jeg skulle teste, hadde jeg klart å lodde istykker noe bak på kortet, så nå må jeg legge på noe mer tinn. PS! Dette funker IKKE bra (vet ikke med 2 dioder enda, men) på fUnc sUrface-matter (ikke svart iallefall), hvor den glatte siden er opp! Det funker bra mens dioden lyser fullt, men med en gang den går i standby, lyser den ikke nok til å få med seg når man starter musa. Jeg ble nødt til å snu matta, så nå får jeg gnagsår på hånda jeje... Håper at dette fungerer bedre med begge diodene på, hvis ikke lar jeg den ene være rød, og den andre blå. *lodde ferdig* Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 sånn... nå er jeg ferdig... Har nå 2 blå leds, men musa sliter fortsatt litt med å "starte opp" på den fine flaten av fUnc-matta. ...men den er stilig, da Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Oki... nå er jeg ferdig Her er bildene: http://kaldblod.no-ip.com/mod/ (Merk at bildet av den røde lysdioden går på 2x AA-batterier. Jeg kunne ikke lyse rett mot linsa, da disse lyste ekstremt sterkt...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har gjort det samme selv og bytta også på Dual Optical'n også. Se om jeg bytter ut den på MX500 og MX700 også. Men de synes ikke før du snur de da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå