venomzorg Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 http://www.home.no/ven/mus1.jpg http://www.home.no/ven/mus2.jpg http://www.home.no/ven/mus3.jpg er det godkjent? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 har du skifta ut led'en...??? er det alt? iså fall så var d bra? Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Pent. Men blir den like presis? Har sett flere som har gjort dette, og de fleste opplevde at musen ble mindre presis, fordi LEDene ikke er lyskraftige nok.. Hva slags LED bruker du? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Pent.Men blir den like presis? Har sett flere som har gjort dette, og de fleste opplevde at musen ble mindre presis, fordi LEDene ikke er lyskraftige nok.. Hva slags LED bruker du? 5 mm högintensiv blå lysdiod, 110106, Ljusintensitet vid IF=20mA mcd 2700. denne LED'n koster 45 og vanlige led koster 19. så jeg vil tru min er bra nok Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Tror det er samme LED som jeg har i min logitech mus. Har hatt den i omtrent et år nå, og den fungerer bedre enn mange andre optiske mus jeg har testa. edit: skrivefeil Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Tror det er samme LED som jeg har i min logitech mus. Har hatt den i omtrent et år nå, og den fungerer bedre enn mange andre optiske mus jeg har testa. edit: skrivefeil nice Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Var dette en vanskelig mod? Kunne tenkt meg å gjøre dette selv, med min DualOptical. Hadde jo vært tøft med både rød og blå samtidig Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Stilig! Hvilken mus er det? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Stilig! Hvilken mus er det? Min er ihvertfall en "Logitech Pilot Wheel Mouse Optical". Var dette en vanskelig mod? Kunne tenkt meg å gjøre dette selv, med min DualOptical. Hadde jo vært tøft med både rød og blå samtidig Det var ikke akkurat noe vanskelig, bare å lodde ut den gamle dioden, ta den ut av "plast hylsteret" den sitter i, og sette inn den nye. Eneste problemet var at den gamle dioden satt j***** hardt fast i "plast hylsteret", men det er jo ikke sikkert det gjelder for DualOptical musa. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Stilig! Hvilken mus er det? husker ikke. husker bare at jeg kjøpte den billigste optiske loggitekk musa jeg fant med dual optical funker det ikke så bra fordi lyset syntes ikke når musa ligger. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 8) Tøffeste Låggitekk musa i gata Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 8) Tøffeste Låggitekk musa i gata takker Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva med å bruke ir-LED, for å få "power off" looken.. eller slippe det irritenrendes blink-lyset borte på musematta... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Tøff mod må jeg si! Mens vi er inne på emnet: Er det noen som har skrudd opp ei MX300 ? Jeg har prøvd med mi, men fant bare en skrue. Når denne var skrudd ut, satt musa fremdeles sammen i front. Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan få topp og bunndekslet fra hverandre, men vil ikke bryte i frykt for å knekke hele skiten! Noen som har prøvd dette, og kan forklare meg hvordan jeg kan få gjort dette. 8) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Tøff mod må jeg si! Mens vi er inne på emnet: Er det noen som har skrudd opp ei MX300 ? Jeg har prøvd med mi, men fant bare en skrue. Når denne var skrudd ut, satt musa fremdeles sammen i front. Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan få topp og bunndekslet fra hverandre, men vil ikke bryte i frykt for å knekke hele skiten! Noen som har prøvd dette, og kan forklare meg hvordan jeg kan få gjort dette. 8) Jeg vil anta du må sprette av noen pads eller klistremerker på undersiden først. Da skal normalt noen skruer åpenbare seg Tips: Bruk varme hvis du skal rive av slike klistremerker, da løsner de av seg selv, og du kan klare og lure musa i sammen uten og fucke garantien Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Fikk det til nå - tok av klistremerket, men det var ikke .no skrue der.. Så jeg brukte litt makt, og der glei topp og bunn fra hverandre. Kikka litt inni, og jeg vet ikke helt om jeg skal begynne med å skifte LED... For hvis jeg fu**er det opp, må jeg kjøpe nu mus :-? Vet ikke om jeg har skills nok til å begynne med dette, men jaja.. Får se... 8) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 (endret) skal forresten selge musa. skal ha meg en mx300. selger det høyste budet jeg har kl 23.59 torsdag kveld. mvh A Endret 23. august 2011 av venomzorg Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har gjordt akkurat det samme jeg også. Men jeg har dual optical. Så jeg har to blå LED's.... Det er jo mye tøffere.... hehe ! Synes nesten musa ble bedre etter at jeg skifta dem ! Har akkurat samme LED's som deg. kjøpte dem på elfa. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Tøft med blå lys, litt forskjellig. Jeg valgte og ¨å den andre veien.. modda alt det andre ved maskinen min for og matche musen.. Rød Lenke til kommentar
hysing Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 sorry å måtte si dette men jeghadde roventa mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå