MrL Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg har kjøpt playstation, når jeg slo det på for første gang kom det opp at jeg har hdmi tilkobling, og om jeg vil bruke det som standard, jeg trykte ja, fordi jeg har HD tv med hdmi osv. Men så dro jeg på hytta, der det er en gammel tv med scart kabel. På kanelene der er skjermen bare helt svart, og det kommer ingenting. Funker det ikke med scart kabel fordi jeg har innstilt ps3 med hdmi, og finnes det en løsning på dette? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hald inne "slå på"-knappen i ti sekund. Då vil Playstation 3'en sende signal til alle utgangane. Eller noko. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Hald inne "slå på"-knappen i ti sekund. Då vil Playstation 3'en sende signal til alle utgangane. Eller noko. Okei takk, skal prøve Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Do, or do not. There is no try! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Drit bra det funka. Det var foresten ikke til meg da, men til en kamerat som er på en hytte uten internett og pc, men kun en ps3 og en gammel tv Lenke til kommentar
tzr50 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 dritt bra det funket faktisk. takk Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lese manual er nyttig. Kunne søke her på forumet er også nyttig. Å kunne søke på google er også nyttig. 99% av forumet her er vel tråder som dette? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lese manual er nyttig.Kunne søke her på forumet er også nyttig. Å kunne søke på google er også nyttig. 99% av forumet her er vel tråder som dette? Ser ikke helt problemet med at folk lager disse trådene. Men det er veldig rart at ikke flere leser manualen før de begynner å fikle med så avanserte produkt som en PS3. Jeg har f.eks kamerater som ikke bruker halvparten av DVD-opptakerens funksjoner. Rett og slett fordi de syns det er flaut å lese manualer. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lese manual er nyttig.Kunne søke her på forumet er også nyttig. Å kunne søke på google er også nyttig. 99% av forumet her er vel tråder som dette? Ser ikke helt problemet med at folk lager disse trådene. Men det er veldig rart at ikke flere leser manualen før de begynner å fikle med så avanserte produkt som en PS3. Jeg har f.eks kamerater som ikke bruker halvparten av DVD-opptakerens funksjoner. Rett og slett fordi de syns det er flaut å lese manualer. Driter i manualer selv, prøver meg frem. Har jeg problemer med noe søker jeg på nett eller spørr dere Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Leser bare manualer visst det er noe jeg lurer paa Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 han som er på hytta har helt sikkert ikke tatt med seg manualen anyway. og trådstarter har den kanskje ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå