cloud85 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Som trådtittel sier. Kjøpte Nikon Coolpix S50 til min kjære idag... Noen som vet hvordan dette kameraet er egentlig? fant svært få tester på det... Er dette et godt *haiveskatilenhvertidjentekamera*? god jul btw Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Hei. Jeg kjøpte det 13/12, men har nå bestemt meg for å bytte det (fordelen ved å kjøpe hos Elkjøp). Det blir sikkert en vane å holde kameraet annerledes, men jeg fikk hele tiden venstre peke- og/eller langfinger foran linsen. Dette blir spesielt stress da jeg bruker det mye som videokamera. Uten at jeg vet hvor bra det er på batterikapasitet ble jeg skuffet (i forhold til det forrige kameraet jeg hadde). Jeg har lite kunnskap ang. tekniske funksjoner og om det har en ryddig meny osv. Grunnen til at jeg kjøpte det var at selgeren anbefalte det. Jeg tenkte det var verdt et forsøk, siden jeg uansett kan bytte/heve kjøpet innen 30 dager. Jeg har lest flere tester de siste dagene, og pr. i dag kommer jeg til å kjøpe Ixus 70. Det er ca. 7-800,- billigere. Ikke det at prisen betyr så mye (jeg kunne godt kjøpt et kamera til 3000,-), men hva er vitsen hvis 17-1800,- holder til mitt bruk. Fordelen med Ixus 70 er at det har optisk søker, slik at du sparer batterikapasitet. Ixus er også lite, og fint å se på. Endret 24. desember 2007 av byredyre Lenke til kommentar
Moskusrotte Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ikke kjøp det! har et sånt kamera selv. Utrolig dårli bildekvalitet, og batterikapasiteten er helt forferdelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå