MatsAndreassen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hm, vet hvordan det er å ha et ps3 problem.. min døde i dag =( så må vente til etter jul for å få den fikset.. litt synd med tanke på de to nye spillene jeg ikke har fått prøvd (the orange box og cod4) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Var uheldig med PS3 i starten jeg også. Den første jeg hadde bråkte noe så inn i grannskauen, var noen vifteproblemer eller noe, fikk bytta den, den andre jeg fikk hadde defekt drive så den ripa opp spill byttet den også er på tredje og håper inderlig att den ikke knekker siden det er sjelden PS3 med 60 GB og håper ikke den ryker siden det er enkelte PS2 spill som jeg ikke fikk spilt før jeg bytta inn PS2 mot ja PS3 og mellomlegg så for de av brukerne som tror det bare er 360 som kan få feil vill jeg bare si... FÅ OPP GLUGGENE! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg er fakrisk også på min andre ps3 nå. Den første tok kvelden etter lynnedslag, så kan ikke akkurat klage på det. For meg virker det som om det enten er tv'en eller HDMI kabelen din som er dårlig/deffekt. I så tilfelle: LOL! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 For meg virker det som om folk ofte tror den er ødelagt litt før den er det. Hvis du får lyd, men ikke bilde så er som regel ikke ps3'en død. Det skjer en sjelden gang her også at den bestemmer seg for å gå svart. En restart med 5 sec'en som resetter bilde settings pleier å fikse det. Hvis den er uhorvelig varm.. så vent 5-10 min og prøv en reset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå