Assassins Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Rimelig oppgitt nå. Min andre PS3 har akkurat tatt kvelden. Den første tok kvelden etter 1 uke. Fikk heldigvis en ny av Spaceworld med en gang (bra service). Nå har jeg hatt denne i ett par uker og nå er den og defekt. F!!! Feien som har opsått på begge 2 er at bildet plutselig er borte. Bruker HDMI og lyden har jeg på forsterken. Når jeg starter maskinen hører jeg lyden, men bildet glimrer med sitt fravær. Har prøvd den andre bilde utgangen og, men det hjelper ikke. Noen som har noen tips eller trøstede ord? Dette er jævlig frustrerende. Får bare krysse fingrene og håpe Spaceworld gir meg en til uten å måtte vente vinter og votter. R.I.P PS3 Lenke til kommentar
MagnusKH Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Du er sikker på at ps3'en din har fått nok kaldluft? Lenke til kommentar
Wheezy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Du er sikkert en av dem som har hatt ett par hundre gullfisk også? 10-12 marsvin, 10 hamster og 4/5 katter? Ikke lås den inne i ei trang jævla skuffe så går det bra. Lenke til kommentar
Assassins Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Den står helt åpent og ikke inntil noe på høykant. Og seff riktig vei... Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) hadde nok vært rimelig mistenksom mot deg om jeg hadde jobbet på spacern. er du klar over sannsynligheten for at det du sier er sant? tror du er i feil del av forumet, sikker på at det ikke er en 360 du sitter på? =P Endret 22. desember 2007 av HeoAnd Lenke til kommentar
Assassins Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 hadde nok vært rimelig mistenksom mot deg om jeg hadde jobbet på spacern.er du klar over sannsynligheten for at det du sier er sant? tror du er i feil del av forumet, sikker på at det ikke er en 360 du sitter på? =P Sad but true... Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Synes det er veldig rart at bilde er borte når lyden fortsatt er der, har du prøvd en HDMI kabel av bedre kvalitet? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har du prøvd andre tv'ar? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 du er bare så evig unlucky! det er alt jeg kan si, sånn er livet, noen får ødelagt teknologi de har brukt 6000kr på, noen har ikke mat !:o! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har du tat den klassiske "hold power knappen inne i 5 sekunder" trikset? Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) har du koblet til med medfølgende av kabel? -_- Endret 22. desember 2007 av HeoAnd Lenke til kommentar
Assassins Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Synes det er veldig rart at bilde er borte når lyden fortsatt er der, har du prøvd en HDMI kabel av bedre kvalitet? Tror ikke feien er i HDMI kabelen siden jeg ikke får bilde når jeg har prøvd den andre kabelen/utgangen på PS3. Virker nesten som om det har vært ett dårlig parti med PS3 siden feilen er nøyaktig den samme. Noen andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 prøvd med kompositten igjen da? Lenke til kommentar
Assassins Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Har du tat den klassiske "hold power knappen inne i 5 sekunder" trikset? Det har jeg ikke... er det når man skrur av eller på? Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) tror du må skifte til HDMI output på settings. funker det ass? =) Endret 22. desember 2007 av HeoAnd Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har du tat den klassiske "hold power knappen inne i 5 sekunder" trikset? Det har jeg ikke... er det når man skrur av eller på? Er vel når man skrur den på om eg ikkje husker alldeles feil Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har du tat den klassiske "hold power knappen inne i 5 sekunder" trikset? Det har jeg ikke... er det når man skrur av eller på? Haha, håper det virker, for det høres veldig ut som det er det som er "feil" Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 har du prøvd å koble noe annet til tven din? tror du er en liten skøjer jeg... ikke si meg at det er feil på både scart og hdmi portene.. Lenke til kommentar
Assassins Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Begynner å mistenke HDMI kabelen nå. Prøvde composite kabelen i en annen inngang på Tv`n og nå får jeg bilde med den, men ikke HDMI når jeg prøver å bytte til den i video instillingene. Får krysse fingrene på at det bare er å bytte kabel. Takker masse for svarene jeg har fått og håper jeg slipper å ta grav-øl til min kjære PS3 ikveld...XD Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) det er garantert feil på hdmi porten din, tv side. ahh hvorfor gidder jeg svare? XD Endret 22. desember 2007 av HeoAnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå