Dyrehagen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg gidder ikke skrive en lang bakgrunnshistorie, men saken er at jeg prøver å installere et gammelt (ett år) webacmera på maskinen min. Jeg fikk installert det, men det fungerer bare halvveis. Jeg kan ta opp video, men hvis jeg prøver å ta bilde, får jeg en feilmelding. Sjekk dette bildet så ser dere: Ifølge boksen det kom i, er det snakk om et webcamera av typen Creative Live! Cam Vista IM. Jeg får beskjed om at Windows har funnet en løsning på problemet, og blir sendt til Creative sine hjemmesider, hvor jeg får beskjed om å laste ned en fil som skal fikse problemet. Her er meldingen på hjemmesiden: To resolve the ctmyalbum.dll error reported by Microsoft's Online Crash Analysis (OCA) about Creative WebCam Center, please download and install the latest WebCam Center update. The file name is WCC_PCApp_US_1_71_02.exe, and it can be downloaded from... Filen jeg laster ned, går det derimot ikke an å installere, jeg får bare beskjed om at: Setup has found a newer version of Creative WebCam Center on your system. Setup will now exit. Hjelp? Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg gidder ikke skrive en lang bakgrunnshistorie, men saken er at jeg prøver å installere et gammelt (ett år) webacmera på maskinen min. Jeg fikk installert det, men det fungerer bare halvveis. Jeg kan ta opp video, men hvis jeg prøver å ta bilde, får jeg en feilmelding. Sjekk dette bildet så ser dere: Ifølge boksen det kom i, er det snakk om et webcamera av typen Creative Live! Cam Vista IM. Jeg får beskjed om at Windows har funnet en løsning på problemet, og blir sendt til Creative sine hjemmesider, hvor jeg får beskjed om å laste ned en fil som skal fikse problemet. Her er meldingen på hjemmesiden: To resolve the ctmyalbum.dll error reported by Microsoft's Online Crash Analysis (OCA) about Creative WebCam Center, please download and install the latest WebCam Center update. The file name is WCC_PCApp_US_1_71_02.exe, and it can be downloaded from... Filen jeg laster ned, går det derimot ikke an å installere, jeg får bare beskjed om at: Setup has found a newer version of Creative WebCam Center on your system. Setup will now exit. Hjelp? slett den versjonen helt som du har på pcn, last så den du har fått beskjed om og installer den, selv om den kanskje er eldre. vips så får du ikke den mld igjen. Lenke til kommentar
Dyrehagen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hva mener du med å "slette versjonen"? Avinstallere programmet? Endret 22. desember 2007 av Dyrehagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå