jahas Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Du mener antakelig konvertere. Dette spørsmålet dukker opp flere ganger i uken og litt leting ville gitt deg denne: SUPER funker bra til det meste og er gratis. Den finner du her: http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html Nedlastingslinken er gjemt bort nederst på siden. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 ok, takker mente konvertere ja Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tråden flyttes til Programvare > Codecs. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Finnes det noen andre enn Super også? Den super gir meg error uansett hvilken fil den skal konvertere. Lagt inn ulie codecs så som den kan bruke og, men ikke tale om..... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Videora gjør også jobben om det er en iPod du skal gjøre om til(Som jeg regner med). Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nei, det er ikke en ipod, det er en Sony spiller.. Jeg har finni betal programmer som fungerer, men da i trial som kun konverterer halve filmen. Ville helst prøve å finne noen andre som gratis først. Jeg er mest ute etter divx/xvid til mp4. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 SUPER fungerte glimrende for meg... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Super greide en eneste av de jeg har prøvd, ellers har den alltid kommet med en eller annen form for error.... Jeg kjører Vista 64, men jeg har ikke finni noe sted som sier hva Super støtter av windows.... Edit: ser det står support most windows plattforms.. mulig det er grunnen det ikke fungerer på min vista 64 bit. Andre konverterer svært fort, på de samme filmene, men de koster da noen få kroner... Endret 25. desember 2007 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå