pekka Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg ska kjøpe meg nytt hovedkort og lurer på om dere vet om et bra et. Jeg har sitter fast mellom Abit AT7-MAX2 Hovedkort Socket A og Abit KD7-RAID Hovedkort og tilslutt Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort. Jeg vil gjerne ha et hovedkort med NForce 2 og IDE Raid. takker for seriøse svar -- Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 gå for asus a7n8x deluxe rett og slett fordi asus bygger helsikes bra kort Lenke til kommentar
pekka Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Men det eneste som er RAID der er vel Serial ATA ? Vil gjerne ha vanlig IDE Raid. Er det ingen Nforce2 kort som har vanlig Raid ATA.? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 nei det er sant, ingen nforce2 som støtter ren ide raid, men så koster ikke ett pci raidkort for mye og er stort sett mye bedre enn de som er intergrert uans. dessuten kan du kjøpe ide->s-ata konvertere slik at du kan bruke vanlige ide disker på sata og da er det jo ikke noe problem lengre Lenke til kommentar
Gramatikkpolitiet Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hey Jeg ska på posten og hente: Abit NF7-S Hovedkort Socket A, S-ATA - nForce2-SPP/MCP-T, ATX,1394, USB2.0, LAN TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 - Minne 184-P (for DDR-PC400MHz) har en XP1600+ fra før.. så det blir vell susen 8) Ev.ent: 2400+ om 2mnd ********************** YEAH! Lenke til kommentar
pekka Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Er det mye feil med disse Asus Deluxe kortene? Siden det er sp mange som spør etter hjelp her på formuet angående det hovedkortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå