Footy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 SPØRSMÅL 1: Heisann... sitter her og bruker vista for første gang... Vet vista har eget innebygget partisjoneringsprogram, så fint er vel det... Starter det opp og vil partisjonere en disk (Bærbar dell pc med 1 disk på 250gig) går inn og reduserer disken, men den vil bare redusere 50% av den... altså jeg får ikke lov å gjøre C: mindre enn 117.87 Gig... Vil gjerne ha den ned til 50 gig ca.. Hjelp? SPØRSMÅL 2: orginalt har PC-en 4 partisjoneringer.... 1: 220 Gig (C:) 2: 10 gig (recovery) 3: 2,5 gig (Står bare "OK (Primærpartisjon)" Det står 100% ledig plass... hva er denne til? Kan jeg slette den? 4: 118MB (Står bare "OK (EISA-Konfigurasjon) Hva er dette for noe... kan jeg slette denne? Takker Lenke til kommentar
Footy Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 velger å bumpe den selv om det ikke er nødvendig på noen måte, fortsatt veldig synlig der den ligger. Men sitter her å trenger desperat hjelp Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har hørt før at Vista ikke vil lage mindre partisjoner. Er ikke noe jeg har erfaring med, men tror GParted kan fungere. Denne må du brenne på CD (som image), det er en Linux bootCD. http://gparted.sourceforge.net/download.php Ikke sikker på hva de partisjonene er til, men du bør ikke slette de. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) linux... jaha? hva i all verden kommer den til å gjøre...*laster ned* Endret 22. desember 2007 av Footy Lenke til kommentar
Footy Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Og nå gjør jeg? har brent den... slenger i CD-en og starter maskinen på nytt? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) nå holder'n på... Tatt en liten stund nå. står "Depending on the amount and type of operations this might take a long time" smøre meg med tålmodighet da Edit: Dette ser ut til å fungere... 01:06:47 igjen Endret 22. desember 2007 av Footy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå