Soulwax Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Lekte meg litt ute igår, da det var iskaldt og en god del rim på bladene. Ble relativt fornøyd med dette. Får nytt objektiv til jul så kommer nok en god del bilder fra deg da Noen som har inspill på dette`? Iom at jeg ikke har noe spesielt bra linse enda (kit) så ble det lite skarpt. Endret 22. desember 2007 av TSM-21 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Fint bilde. Enkelt og greit. En smule blasse farger, men det var kanskje meningen? Oppskarping kan du til en viss grad gjøre i photoshop, men det er jo begrenset hvor mye før det ser ut som et voldtatt bilde. Du er i alle fall definitivt inne på noe, og med ny linse (50mm f/1.8?) blir det nok enda bedre. Komposisjonsmessig skulle jeg gjerne likt å se bittelitt mer på venstre side av bildet. Slik at det bakerste bladet ikke ble kuttet så brått. Men da hadde du 1. ikke kommet så nærme og 2. ikke hatt det fremste bladet i sentum av bildet. Men som sagt, fortsett å ta bilder! Det man lærer av =) oppskarping, split-toning (brunt/grønt), støykorreksjon til en viss grad: Endret 22. desember 2007 av Mr. Lid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå