-Shark- Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei, Nettopp fått meg en ny tv, LCD 32''. Vill bruke denne til blant annet se film fra pcen etc. For tiden har jeg en 22'' lcd tilkoblet via DVI og en 17'' tilkoblet via vga til dvi. Skjermkortet er et 8800GTS 320mb, har 2 x DVI. Men problemet er at jeg skulle hatt en dvi til eller lignende. Spørsmålet er da, finnes det en løsning på dette? Splitter? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har skjermkortet ditt S-Video utgang da? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Har skjermkortet ditt S-Video utgang da? Ja den har det tror jeg? Men blir det noe bra med dette da? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 DVI utgang gir vel bedre bilde, men S-Video fungerer fint det også. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 DVI utgang gir vel bedre bilde, men S-Video fungerer fint det også. Men hvordan skal jeg da koble den til tven, Bare en Svideo kabel fra Skjermkortet til tven? eller blir det bedre og få en adapter av noe slag? Kjøpte nemlig en Adapter fra DVI- HDMI og en HDMI kabel- i håp om at jeg kunne bruke dette. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 DVI- HDMI Adapter gir nok bedre bilde, men da må du droppe en av skjermene dine. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 DVI- HDMI Adapter gir nok bedre bilde, men da må du droppe en av skjermene dine. Så det finnes ikke noe som splitter 1x DVI til 2x DVI? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Denne tror jeg kan gjøre jobben. Veldig dyr though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå