Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen piper og slår seg av.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et smålig stort problem her. PCen piper og slår seg av. Det begynte for et par dager siden at pcen fryste og jeg fikk random blåskjermer f.eks når jeg skulle spille. men i går så kommer jeg ikke inn i windows en gang før den slår seg av. Pcen har vert feilfri siden jeg kjøpte den i august.

Har prøvd et annen skjermkort, tatt ut og inn minnebrikkene. og prøvd uten minnebrikker og. bare for å se om jeg fikk idle i bios. men nei.

så jeg håper noen her har en eller annen ide på hva som er feil.

hardware

Asus P5K Deluxe, P35, Socket-775

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel x2

Asus GeForce 8800GTX 768MB GDDR3

Corsair 620W

WinXP 32bit

2x samsung 500gb +WD 500gb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har et smålig stort problem her. PCen piper og slår seg av. Det begynte for et par dager siden at pcen fryste og jeg fikk random blåskjermer f.eks når jeg skulle spille. men i går så kommer jeg ikke inn i windows en gang før den slår seg av. Pcen har vert feilfri siden jeg kjøpte den i august.

Har prøvd et annen skjermkort, tatt ut og inn minnebrikkene. og prøvd uten minnebrikker og. bare for å se om jeg fikk idle i bios. men nei.

hardware

Corsair 620W

WinXP 32bit

ta en recovery på pcn, still tillbake til et tidligere punkt, gjerne til minimum en uke før du begynte å få feilmld. så er det nok sikkert i orden. tenk igjennom før du installerer de pogrammene som da mangelr, for et av de kan ha vært årsaken til denne krasjen p åpcn din.

Lenke til kommentar
Hei.

hardware

Corsair 620W

WinXP 32bit

Hei

Jeg har nettop vert plaget med blåskjerm. Drev på i timesvis å prøvde alt. Det ente opp med att jeg formaterte patisjon med oprativsystemet etter det var alt ok. Det tar 1time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...