Jackal Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei. Har et smålig stort problem her. PCen piper og slår seg av. Det begynte for et par dager siden at pcen fryste og jeg fikk random blåskjermer f.eks når jeg skulle spille. men i går så kommer jeg ikke inn i windows en gang før den slår seg av. Pcen har vert feilfri siden jeg kjøpte den i august. Har prøvd et annen skjermkort, tatt ut og inn minnebrikkene. og prøvd uten minnebrikker og. bare for å se om jeg fikk idle i bios. men nei. så jeg håper noen her har en eller annen ide på hva som er feil. hardware Asus P5K Deluxe, P35, Socket-775 Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel x2 Asus GeForce 8800GTX 768MB GDDR3 Asus P5K Deluxe, P35, Socket-775 Corsair 620W WinXP 32bit 2x samsung 500gb +WD 500gb. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei.Har et smålig stort problem her. PCen piper og slår seg av. Det begynte for et par dager siden at pcen fryste og jeg fikk random blåskjermer f.eks når jeg skulle spille. men i går så kommer jeg ikke inn i windows en gang før den slår seg av. Pcen har vert feilfri siden jeg kjøpte den i august. Har prøvd et annen skjermkort, tatt ut og inn minnebrikkene. og prøvd uten minnebrikker og. bare for å se om jeg fikk idle i bios. men nei. så jeg håper noen her har en eller annen ide på hva som er feil. hardware Asus P5K Deluxe, P35, Socket-775 Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel x2 Asus GeForce 8800GTX 768MB GDDR3 Asus P5K Deluxe, P35, Socket-775 Corsair 620W WinXP 32bit 2x samsung 500gb +WD 500gb. ta en recovery på pcn, still tillbake til et tidligere punkt, gjerne til minimum en uke før du begynte å få feilmld. så er det nok sikkert i orden. tenk igjennom før du installerer de pogrammene som da mangelr, for et av de kan ha vært årsaken til denne krasjen p åpcn din. Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Kommer ikke inn i windows engang. som oftest slår den seg av før jeg ser loadingscreenen til xp. Lenke til kommentar
haraldka Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Av og til når eg glemte å skru på pumpa på vannkjølinga på gamle-datan, så begynte dataen å pipe, pga at prossessoren vart for heit, og skrudde seg av. Kanskje prosessoren din går seg heit? Dvs. prob med prosessorvifta? Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Varme? nei tror ikke det. CPUen går aldri over 60C. men skal sjekke kjøleren Lenke til kommentar
persa30 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei.Har et smålig stort problem her. PCen piper og slår seg av. Det begynte for et par dager siden at pcen fryste og jeg fikk random blåskjermer f.eks når jeg skulle spille. men i går så kommer jeg ikke inn i windows en gang før den slår seg av. Pcen har vert feilfri siden jeg kjøpte den i august. Har prøvd et annen skjermkort, tatt ut og inn minnebrikkene. og prøvd uten minnebrikker og. bare for å se om jeg fikk idle i bios. men nei. så jeg håper noen her har en eller annen ide på hva som er feil. hardware Asus P5K Deluxe, P35, Socket-775 Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel x2 Asus GeForce 8800GTX 768MB GDDR3 Asus P5K Deluxe, P35, Socket-775 Corsair 620W WinXP 32bit 2x samsung 500gb +WD 500gb. Hei Jeg har nettop vert plaget med blåskjerm. Drev på i timesvis å prøvde alt. Det ente opp med att jeg formaterte patisjon med oprativsystemet etter det var alt ok. Det tar 1time. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er ikke dette et tegn på at hardisken er gåen? Den prøver å redde seg selv og inholdet ved å skru av PC-en? Lenke til kommentar
persa30 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er ikke dette et tegn på at hardisken er gåen?Den prøver å redde seg selv og inholdet ved å skru av PC-en? Hei Du har helt rett i det. men det merker han når han begynner å formatere Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 har sett litt på kjøleren nå. ser ut som ene festesaken er løs og den er faen meg umulig å få på plass. mest idiotiske patent ever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå