Thomas. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Jeg har løsningen! Skrev denne koden: <?php $fil = "<?php include('test.php'); //Test ?>"; highlight_string ($fil); ?> Og den funker Eneste som ikke funker og skrive i stringen er ", så bytt ut alle " med ' Endret 22. desember 2007 av php_user Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) hæ? Skal du starte en tråd om noe som dette her, burde du kanskje sette opp hvordan "problemene" du kanskje hadde var.. Og med editen din: Jo, det er det vel? Man kan escape "-ene...? Endret 22. desember 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Og du bruker highlight_string() feil. <?php echo highlight_string( "<?php echo 'hei'; ?>", 1 ); echo highlight_file( "fil.php", 1 ); ?> Skader ikke å sjekke manualen når funksjonene ikke er slik du tror. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 M4rTiN: Min kode funker, selom jeg bruker den feil Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) det er vel bare det at ved å kalle variabelen din $fil, gjorde du så martin trodde du skulle highlighte en fil. egentlig er det en streng du highlighter. "<?php include('test.php'); //Test ?>"; vil ikke bli eksekvert. Endret 22. desember 2007 av grimjoey Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 M4rTiN: Min kode funker, selom jeg bruker den feil Du kan bare droppe all framtidig programmering om du er så ignorant som det der. Det er mye som "funker" selv om det gjøres på gal / ikke optimal måte. Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg kan ikke se en eneste feil som er blitt gjort i koden hans. Bortsett fra kanskje dårlig navngiving av variabel. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg kan ikke se en eneste feil som er blitt gjort i koden hans. Bortsett fra kanskje dårlig navngiving av variabel. Helt korrekt. Bare jeg som har blitt litt for rask med mine uttalelser. Men jeg ser dog ingen poenger med denne tråden? Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 ikke jeg heller forsåvidt. det er vel ikke akkurat noen grensesprengende "løsning". det er jo bare beskrevet hvordan man bruker en enkel funksjon. det finnes en annen litt mer interesant tråd om highlight. der var utfordringen å få med linjenummer. highlight med linjenummer Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Går det ann at jeg sletter den ? Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 tror tråden blir slettet dersom du sletter det første innlegget. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vanlige brukere kan ikke slette egne innlegg. Man kan heller ikke slette førsteinnlegget dersom vi hadde hatt mulighet til det. Rapporter tråden, og skriv at du ønsker den stengt/slettet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg