Tosha0007 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg lurer på hva som er lurest å kjøpe, dvd+rw eller dvd+r plater, har personlig hatt store problem med feilbrenning med +r plater. Siden +r plater er billigere lurer jeg på om noen har noen gode merker med lite feilbrenning? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kjøper bare Verbatim dvd+r selv, så å i aldri opplevd feilbrenning. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg lurer på hva som er lurest å kjøpe, dvd+rw eller dvd+r plater, har personlig hatt store problem med feilbrenning med +r plater. Siden +r plater er billigere lurer jeg på om noen har noen gode merker med lite feilbrenning? Kanskje bedre å invistere på en bedre brenner som f.eks plextor? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg har selv også bare gode erfaringer med Verbatim sine plater, så de anbefaler jeg også. I tillegg er det alltid lurt å gå på produsenten av brenneren sin hjemmeside for å laste ned nyeste firmware, hvis du ikke har gjort det allerede. Dvd-rw er jo en fin investering hvis du skal bruke platene om igjen, ellers blir det jo ganske dyrt etterhvert, spesielt når det koster rundt 100 kroner for en pakke med 25stk Verbatim-plater i de fleste butikker som selger opptaksplater. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg personlig kjøper bare Verbatim plater, og er strålende fornøyd med de! Har en 16x samsung dvd-brenner i den stasjonære PC-en som alltid har fungert utmerket =) Jeg kjøper bare dvd-r.. Så vidt jeg vet så er vel -r for film, og +r for data.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå