KarmaKarl Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hei, jeg lurte på om noen visste om noen band som var i samme musikk genre som Groove Armada, noe som høres ca likt ut og ikke blir for mye "techno"? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tråden flyttes til Kultur > Musikk. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Fedde le Grand Bob Sinclair Men de har eget sound føler jeg samt at de har holdt på lenge og har endret seg mye gjennom årene. Så vet ikke hva slags type sjanger du egentlig leter etter, har nevnt nå 2 ganske kommersielle house artister ihvertfall. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Fatboy Slim kan jo nevnes og... Lenke til kommentar
KarmaKarl Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Kom på Moloko. ? Lenke til kommentar
KarmaKarl Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 men sånn som fedde le grande, det trur jeg blir litt for moderne, ser etter litt sånn 90-talls, sånn som f.eks "If everybody looked the same" med Groove Armada. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 http://youtube.com/results?search_query=moloko Smådilla på forever more. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå