kikkan87 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei! Igår kjøpte jeg en Western Digital Mybook Essential edition 500Gb HD. Og jeg lurer på om den kan brukes på både min nye maskin med usb 2.0 , og min gamle maskin som kjører windows ME (regner det det er usb 1 her?) Har ikke åpnet HD`en enda, så kan bytte den hvis jeg heller burde kjøpe noe annet. Betalte 999,- nok. På forhånd takk! Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Mulig du må ha driver for at det skal fungere, men det burde fungere smertefritt. I hovesak er det vel slik at usb2.0 benyttes når tilgjenglig og hvis ikke faller den tilbake på 1.0. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Usb 1.0-1.1 og 2.0 fungere om hverandre så det vil ikke være noe problem. Men du kan få et problem hvis disken er formater i NTFS filsystemet for det fungere ikke i 98/ME så da må du formatere den til FAT32 før du begyner og legge inn ting på den om den skal fugere i ME Lenke til kommentar
Perkeleh Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Usb 1.0-1.1 og 2.0 fungere om hverandre så det vil ikke være noe problem.Men du kan få et problem hvis disken er formater i NTFS filsystemet for det fungere ikke i 98/ME så da må du formatere den til FAT32 før du begyner og legge inn ting på den om den skal fugere i ME Akkurat det er null stress, for HDDen blir levert med FAT32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå