Admin'c Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Heisann, leter etter supermario galaxy som så klart er utsolgt over "alt", men har noen sett det ett sted så si ifra! God jul alle sammen, ikke lenge igjen av gaverushet nå Lenke til kommentar
DIMENOS Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 har du sett i gamer butikken ligger i samme sted som spiderman var. Lenke til kommentar
Krimskroms Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 De hadde det inne på EB games på Byporten når jeg var innom ca 10.30 i dag. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvis du ikke må ha det til julaften, så kan du bestille fra www.gamezone.no da fikk jeg det 3 dager etterpå. Bestillte på Søndag, fikk det på onsdag. Lenke til kommentar
TheChocobo-NOR Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Heisann, leter etter supermario galaxy som så klart er utsolgt over "alt", men har noen sett det ett sted så si ifra! God jul alle sammen, ikke lenge igjen av gaverushet nå Halla, solgte den siste istad:) På EB games, amfi, moss venter vi 15 stykker. De kommer i romjula tenker jeg. Første mann til mølla, vi tar ikke forhåndsbestillinger på dem. Vi har forresten 50 stk av nintendo Wii! God Jul! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 takker da var alle gavene i boks! God jul alle sammen Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tror Lefdal på Alna har igjen.. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 takker da var alle gavene i boks! God jul alle sammen Tror Lefdal på Alna har igjen.. Han har skaffet alle gavene som du ser. Så han trenger ikkje vite kor fleire plasser dei har det. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du må nokk kjøpe på nettet ;P! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå