Gå til innhold

"Connection Problem" i CS!

Anbefalte innlegg

Nå i det siste har CS'n oppført seg litt rart. Vær gang når det er liksom "første gang" jeg skal gå inn på en server fra jeg har startet CS, så stopper den etter kanskje 15 sekunder. Da stopper alt sammen. Men, den tiden går fortsatt den der "1:03" den går fortsatt! Og så må jeg gå ut igjen, og ta en annen server. Også hvis jeg f.eks spiller en halv time på den så stopper den! Hva kan problemet være?

Vi har fått innstallert nytt modem og greier, og jeg trodde jo da at alt skulle bli bra! MEN NEIDA. Alltid må jeg få problemene!

Så hvordan fikser jeg dette her da?

Endret av Skagen
Caps, banning, overdreven bruk av utrops- og spørsmålstegn.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskinen synes du har grodd for mye CS i det siste, slik at den stopper litt opp for å unngå avhengighet...

Forresten, tror du ville fått mange flere svar på topic'en din hvis du skrev en mer seriøs og rettskrevet tekst.

tror det ikke er noe vits å reinnstallere Steam. det hjelper nok ikke!

Har du prøvd dette siden du vet det helt sikkert?

Lenke til kommentar
Det kan jo ikke være selve "steamen" det er noe galt med? har jo prøvd på mange andre brukere. og det virker som ett internett-problem. siden hele spillet stopper opp, untatt klokka, den bare fortsetter og går og går!

Om det er flere brukere som blir utprøvd på den samme steam-installasjonen så sier det ingenting om steam-installasjonen fungerer knirkefritt eller ei.

Det kommer "Connection Problems" når det klikker!

Dette skulle du sagt helt til å begynne med :)...siden du tydeligvis har utelukket på egenhånd at det ikke er noe feil med steam-/cs-installasjonen, må det jo være et OS-problem eller en hardware feil. Jeg ville prøvd å reinstallere windows på nytt først, hvis ikke det hjelper ville jeg feilsøkt nettverksutstyret ditt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Please, prøv å skriv ordentlig.

Hold tonen, og formuler riktig, så kanskje du får litt mer hjelp.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Å herre gud, prøv å få med deg hva folk sier da Simenrf!

Prøv å innstallere steam på nytt. prøve med samme bruker på den steam innstalasjonen du bruker nå hjelper ikke, fordi alle brukere vil få samme problem.

Funket ikke re-innstalasjon?

Sjekk om noen andre programmer, eller spill har problemer med å koble til nettet. det kan være noe som ligger på maskinen din som blokkerer visse porter. (som brannmur, men det har du jo prøvd, så det kan være noe annet.)

Funker de andre programmene fint?

Sjekk om noen har konfigurert routeren din, om dere har en, slik at noen porter blir blokkert (som de CS bruker).

Ingen ting endret?

Da er det selvfølgelig en mulighet for at ISP-en din blokkerer, men dette er veldig lite sannsynlig, så vent med å ringe dem.

Det du i stede kan gjøre, om ingen ting av det andre fungerer, er å kjøre en full re-innstalasjon av OS (windows, linux, hva du nå enn bruker), og legg inn steam og andre programmer på nytt.

Funker det fortsatt ikke?

Ring ISP å få hjelp av de. De kan fortelle deg om de har blokert noe. Om de ikke har det, så kan de hjelpe deg ved å se om de får trafikk fra deg på de portene CS bruker, når du prøver å logge deg på.

Endret av fatalicus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Med hva? Fatalicus har gitt deg gode svar på hva du skal prøve ut.

Har du gjort det?

Om ikke, hvorfor prøver du ikke?

Om du sliter med noe spesifikt er du velkommen til å spørre om det, men "hjelp meg da" forteller veldig lite hva som er feil, hva du har prøvd osv.

En hyggeligere tone hadde heller ikke vært å forakte. Vi prøver å hjelpe så godt vi kan for å være snille, og da hjelper masingen din fint lite.

Lenke til kommentar

For å komme inn på ruteren din må du trykke START, så trykker du på KJØR. Her skal du skrive CMD, så trykker du enter.

Nå skriver du IPCONFIG. Så skal du skrive ip'en fra der det står STANDARD GATEWAY i adresselinja på internet.

Så må du sikkert skrive brukernavn og passord. Det er vanligvis "admin" og passordet er blankt.

Resten må du få fra de andre som har vært vennlige å prøve å hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem.

Starter CS, finner en server som jeg ikke vil spille på fordi jeg vet at jeg blir disconnected etter ca 15 sek. Kommer inn på serveren, trykker ESC for å finne den serveren jeg vil spille på og kan så spille på hvilken som helst server jeg vil så lenge jeg vil, utenom den første jeg joinet, for der er min "steam id" fortsatt aktiv eller hva det heter.

-Brannmur har jeg slått av.

-Ruteren/switchen er ikke problemet, siden jeg kun får DC ved første server jeg joiner.

-Har ikke prøvd å installere steam på nytt.. det plager meg ikke så mye liksom.

Tenkte jeg skulle bidra litt, så dere vet hva problemet hans er, siden det kom noe uklart fram, og jeg mest sannsynlig har akkurat samme problem :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...