Spöka Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Harry Potter-serien er fullstendig. Den er avsluttet. Hva blir det neste du har tenkt å lese? Fint med begrunnelse og navn på både bok og forfatter Pass på spoiler'ne deres Endret 22. desember 2007 av Spöka Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Der sa du noe, den boken må jeg kjøpe *løpe* *update* *lese* Endret 22. desember 2007 av data_jepp Lenke til kommentar
Aces Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har lyst til å lese triologien om det gylne kompasset Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har lyst til å lese triologien om det gylne kompasset Den er verdt å lese Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Oppfyller ikke "Hva var den siste boka du kjøpte?" og "Hva leser du nå og hvordan går det liksom" (forøvrig en ubetalelig emnetittel) den samme funksjonen? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har lyst til å lese triologien om det gylne kompasset Den er verdt å lese Så bra! Tenkte jeg skulle boikotte filmen, fordi som regel suger fantasyfilmene i forhold til bøkene. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tenker meg nok at jeg tar en prøvetur på Artemis Fowl bøkene. Har lest Harry Potter bøkene, og Det Gylne Kompasset triologien og Ringenes Herre bøkene. Så noe må jeg lese nå! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Artemis Fowl er kul. Lenke til kommentar
Beli Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ingenting kan måle seg med Harry Potter uansett... men andre anbefalninger: "Hull", "drageløperen", "parfymen" Lenke til kommentar
Aces Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tenker meg nok at jeg tar en prøvetur på Artemis Fowl bøkene. Har lest Harry Potter bøkene, og Det Gylne Kompasset triologien og Ringenes Herre bøkene. Så noe må jeg lese nå! Tror at Artemis Fowl bøkene kan bli en nedtur etter både Harry Potter og Det Gyldne Kompasset... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tenker meg nok at jeg tar en prøvetur på Artemis Fowl bøkene. Har lest Harry Potter bøkene, og Det Gylne Kompasset triologien og Ringenes Herre bøkene. Så noe må jeg lese nå! Tror at Artemis Fowl bøkene kan bli en nedtur etter både Harry Potter og Det Gyldne Kompasset... Enig i den Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Er ikke planen min å lese følgende bøker grunnet at jeg er ferdig med Harry Potter, men vil no likevell anbefale mine favoritt forfatterere innenfor fantasy: Anne Bishop, gjerne begynn med The Black Jewels trilogien. Fantastisk univers, fantastiske karakterer og en fantastisk forfatter. Robin Hobb, her kan man gjerne begynne med The Farseer Trilogy. En veldig gripende historie, og ikke altfor alver, dverger og gnom opplegg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Er ikke planen min å lese følgende bøker grunnet at jeg er ferdig med Harry Potter, men vil no likevell anbefale mine favoritt forfatterere innenfor fantasy: Ah, glimrende! Farseer-trilogien kom nettopp i hus og så fort Bokklubben får de på lager får jeg en liten haug Bishop-bøker tilsendt. For øyeblikket holder jeg på å fullføre The Book of the New Sun. Endret 28. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) er ikke mye til lesehest egentlig, men driver på med 3 bøker nå, 2 som jeg fikk til jul og en som jeg låner harry potter og dødstalismanene, Saabyes Sirkus og Naiv Super så da har jeg nok lesestoff for en stund Hva det neste jeg skal lese er veit jeg ikke, kansje bøkene om Arn - tempelridderen så filmen på kinoen igår, god film, men sikkert lettere å skjønne noe av om man har leste bøkene Endret 28. desember 2007 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva det neste jeg skal lese er veit jeg ikke, kansje bøkene om Arn - tempelridderen Gjør det:) Det er fantastiske bøker. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ok, har tenkt å få lest de, men har endel annet å lese akkurat nå, men seinere hvilket språk er de på btw? svensk? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har planer om å begynne på Wheel of Time snart. Hvor mange bøker er det til sammen? Engelsk eller norsk? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har planer om å begynne på Wheel of Time snart. Hvor mange bøker er det til sammen? Engelsk eller norsk? Elleve bøker er ute for øyeblikket, og den tolvte er på vei. I tillegg finnes det en prolog, men den er ikke obligatorisk, selv om det er et fint tillegg til serien. Vel, originalspråket er som regel bedre, men den norske oversettelsen er helt fin, den. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ok, har tenkt å få lest de, men har endel annet å lese akkurat nå, men seinerehvilket språk er de på btw? svensk? Orginalene er svenske, men du får dem også på norsk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Night Watch-tetralogien (3/4 bøker ute på engelsk as we speak) er vel verdt å lese. "Contemporary fantasy" det også, med mesteparten av handlingen lagt til Moskva. Leste ferdig den tredje boken nå i julen. :> Endret 28. desember 2007 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå