_HKH_ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Heisann Har laget en lang elektronikalåt, lastes ned her: http://uhort.no/artist/hkhmusic/sang/25714 Kommenter gjerne, men vær snill og hør hele først:) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) dette likte jeg ganske godt. en ting jeg ikke likte så godt var el gitaren som kommer inn tidlig i låta. falt ikke helt for den. likte måten den gikk på men ikke selve lyden. synth bassen ville jeg ha prøvd å gjort litt tyngre. ellers var den jævlig kul syns jeg. nice kvalitet 8/10 Endret 30. desember 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 takk for det! Er forsåvidt enig med det med elgitaren, den ble spilt inn da låten var på skissestadiet, så jeg gadd ikke stresse med å få lyden fin. Burde ta den på nytt. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Oi! Elektronikalåt i "Egenprodusert musikk" som ikkje saug ræv! Slettes ikkje verst det her. Kva utstyr brukar du? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Takk for det! Bruker cubase sammen med bøttevis av plugins, samt fireface 800, mackie hr824 og et dårlig midikeyboard Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Var virkelig god denne. Som de andre nevnte så var det noe med den el gitaren i begynelsen. Jeg syns den burde være der, men den skriker litt for mye ut sånn som den er nå. Kanskje prøvt å tatt ned volumet litt på den eller prøvd et annet instrument Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Takk for gode ord! Burde definitivt gjort noe med den gitaren en dag, ja Lenke til kommentar
Spirith Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hørte litt delay lama inni sangen der.. hehe alltid artig å spotte det instrumentet i musikk. Hender ikke ofte da... Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 haha, delay lama er feeet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå