Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trøbbel med wlan på laptop.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har eit problem med min Acer Travelmate 6460.

Når eg bruker det trådlause nettverket mitt, så hender det at eg plutseleg ikkje har kontakt med internett/nettverket.

Internetten består av ei Vood-boks frå Tafjord Mimer og eit trådlaust accesspunkt frå Linksys. Der har eg kryptering.

Eg bruker DHCP på nettverket. (Vood-boksa som deler ut).

Noko eg har funne ut, er at når eg dett ut; og prøver å ta IPConfig, så får eg ei feilmelding med intern feil, medium frakoblet.

Dvs at eg ikkje får fram om eg har IP-adresse.

Er det nokon som har tips til kva eg kan gjer for å få dette litt meir stabilt?

Nettverkskortet er innebygd i PCen og er av merket: Intel PRO/Wireless 3954BG Network Connection

-Kim-

Edit; OS er XP

Endret av Kaksa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Når eg bruker det trådlause nettverket mitt, så hender det at eg plutseleg ikkje har kontakt med internett/nettverket.

Internetten består av ei Vood-boks frå Tafjord Mimer og eit trådlaust accesspunkt frå Linksys. Der har eg kryptering.

Noko eg har funne ut, er at når eg dett ut; og prøver å ta IPConfig, så får eg ei feilmelding med intern feil, medium frakoblet.

Nettverkskortet er innebygd i PCen og er av merket: Intel PRO/Wireless 3954BG Network Connection

-Kim-

Edit; OS er XP

bare for å prøve før du gjør noe annet, stikk bort til en kompis og koble deg til der, se om det samme skjer med pcn din er.

Lenke til kommentar
Hei.

-Kim-

Edit; OS er XP

bare for å prøve før du gjør noe annet, stikk bort til en kompis og koble deg til der, se om det samme skjer med pcn din er.

Har prøvd forskjellige nettverk, enkelte med problemet, andre uten. :(

Og då spesielt problem heime og min tidlegare heim, men uten problem på butikken der eg kjøpte pcen. Får også ganske mange tapte forespørsler når eg prøver å pinge over lengre tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...