Ahagmann2000 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Heisann! Har fått tak i BF1942 Road to Rome, men når jeg legger inn cracken så kommer det bare en blipp og ingenting skjer i det jeg prøver å starte spillet. Noen som har vært borte i dette? BF1942 uten road to rome fungerer helt fint Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 slikt er FY FY her på forumet. les her før du poster. Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 øhh, skjønner hva du mener. Men har faktisk kjøpt spillet slik at jeg kan spille på internett. Det er bare det at jeg gidder ikke å stappe den pokkers cd'en inn og ut hvis en crack kan forhindre det Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 M.. Enig, jeg laster også ned cracks til spill jeg eier selv. Misliker CD skifting. Kjekt å slippe. Ikke bryter jeg noen lover såvidt jeg vet heller, når jeg eier spillet og alt. Men det er et kjent problem. Expansion packs funker svært skjelden på cracka program. Veldig greit fordi pirater ikke får brukt dem, kjipt fordi vi som cracker uten å kopiere spillene må reinstallere og skyfle CDer... Mitt råd; Installer på nytt. Det er ikke ofte det kommer funksjonelle cracks ut for spill m. exp packs kjapt. Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hva er egentlig BF The Road To Rome, en addon, isåfall hva går den ut på? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hm. kjøpte road to rome i dag (expansionpack, nye maps, nye våpen og kjøretøy, etc..), avinnstallerte bf1942, reinstallerte bf1942, installerte road to rome, prøvde å starte, men ble da kastet ut til desktop'en. innstallerte så 1.3-patchen, og en no-cd crack til den.. da funket alt som et skudd. Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Det hadde ikke noe med cracken å gjøre, men med refresh rate'en. Jeg måtte bare redigere den siste strengen i videodefault.com fila. forandre refreshrate fra 0 til 1. Er nok fordi jeg har GF3 og bruker win2000 som os (den morsomme bugen i detanator xp driverne forårsaket det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå