Gå til innhold

Spillserverne: Tragiske Admins på Gamer.no

Kelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. Takk for svar sotu. :)

Jeg får vente til Kelle svarer, også skal vi ta det opp på intraforumet. :)

Svaret er at jeg ikke orker å diskutere med sotu siden jeg har speca han å var så dum å ikke ta demo, og http://stats.gamer.no/hlstatsx/hlstats.php...&player=595 , hvis han har gått opp fra 1.1 - 2.5 på en dag er han verdens mest effektive lærer, noe som er tvilsomt.

Uansett, orker ikke mase mere på denne threaden, jeg fikk fram det jeg ville og tokk tilbake det som var unød\for drøyt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har du ikke demo, så gjør vi _ingen_ ting med saken.

Men stemmer dette med at du sa de tingene der??

EDIT: Det jeg sa med _ingen_ ting med saken stemmer ikke.. For neste gang jeg ser sotu spille, kommer jeg til å specce / ta demo av han..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Har du ikke demo, så gjør vi _ingen_ ting med saken.

Men stemmer dette med at du sa de tingene der??

EDIT: Det jeg sa med _ingen_ ting med saken stemmer ikke.. For neste gang jeg ser sotu spille, kommer jeg til å specce / ta demo av han..

Stemmer ikke, men sa noe som " Ikke vær for stor i kjeften online når du ikke kunne gjort mye mot meg i real life" eller noe..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg gjør ikke noe uten bevis.

Jeg sa også at det kun sto kills i loggen, ikke hva man sa. Om Kelle innrømmer at han har sagt dette, skjer jo ingen ting, men da får han og vi noe å tenke over når han sier vi skal slå hardere ned på rasisme og andre diverse ting.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde vel bare å hinte til at den diskusjonen kanskje du og Kelle bør ta på PM, da denne tråden har utviklet seg til en "de som vil tømme sin misnøye på en enkelsperson" tråd.

Om statsen som Kelle klagde på faktisk økte på det viset skjønner jeg man reagerer på at noe er galt, for det skal godt gjøres på en god server så fort:

Sier ikke det er juks; men det burde være en god nok grunn til å rapportere så dere får sjekket det ut.

At folk klager på rasisme på serveren bør være god nok grunn til å klage så mange ganger det trengs; og som admins må dere prøve å ta alvorsgraden i klagen mer alvorlig enn hvem som kommer med klagen. Selv det største rasshølet kan oppleve ting som ikke skal forekomme på public servere og må ha lov til å si i fra og bli tatt på alvor.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er stats serveren frosset? Har ikke fått noen oppdatering siden 17. desember...

Btw, jeg er enig i at det er en del rates hax og cheatere på gamer.no, og at admin burde være mer til stede, MEN,

jeg sier IKKE at de gjør en dårlig jobb, når de først er tilstede...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Vi har ihvertfall fått inn noen nye.. Nå har jeg komt tilbake til mitt favoritt spill - 1,6, og spiller derfor ikke så mye. Jeg jobber også i helgene på skikroa her i helgene, så får ikke mye fritid ellers heller.

EDIT: Vi snakker også oss adminer imellom, og ja, vi tar til oss alle kommentarer og alt som blir sagt. Som du kanskje har sett, har jeg skrevet takk flere ganger for informasjonen/ klagemålene.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Nei, egentlig ikke.. Ikke mer på CS enn på andre spill. ;)

EDIT: Eller jo.. Kanskje litt.. Kortere maps, mer speccing og mer skills.. Kan føre til masse det, vett. ;)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg tror oigså han mente på gulvet, men det er et ord vi bruker mye på skola, så jeg forstod det slik når jeg leste det første gang.

Lenke til kommentar
Pirkepirk: Å sope rundt er da ikke noe galt å bruke? Tror ikke han mente det som soper (altså "homo"), men å sope rundt, som man gjør når man soper gulvet.... Eller tar jeg feil?

Nei huff. Eg skal unnskylde for at eg ikke hadde lest hva han skrev skikkelig før eg svarte. Eg trodde han kallte han en "soper", noe som selvsagt ikke er "ok".

Er ikke noe gale med å si "sope rundt" osv. Kommer i alle fall tydelig frem at eg missforstod.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...