Kelle Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei. Jeg har noen ting å klage på anngående Counter-Strike: Source spiller serveren til Gamer.no, dust2 only. For det første, er det meget mye lagg og freezes på serveren, og stats er ofte nede. For det andre gjør admin's på gamer.no (unnatatt: Bad Apple, aNTI og Ueland[Hail]) en usedvanelig dorlig job. Admins som [Gamer.no] Jonas og X-Ray- soper bare rundt på serverene og maser på oss om forskjellige ting som RATES, ORDBRUK, DEFUSE BOMBA, selv om de ikke har klart å defuse en eneste bombe selv. Om de hadde vært ordentlig seriøse admins hadde de tatt å slått hardere ned på rasistiske nicknames og kommentarer, og etter min oppfattning er ikke de 2 verdige som admins fordi de ikke har evnen til å se om noen cheater eller ikke, pluss at de er meget lite online. For å ta et eksempel til en annen seriøst spille server, Catchgamer. Der er det 90% av tiden admins til stede, som er gode til å se om folk cheater eller ikke, å gjør jobben sin. Svaret jeg fikk fra X-Ray- når jeg sa " X-Ray kan du være så snill å be folk change rates? det er litt stress å ta de uten rates ^^" var joa, det er vel ikke bare pga rates du ikke klarer å ta dem ^^ " som en unge ville svart til moren sin. Og en som heter iBattle - Sotu, har opplagt cheat, og gikk fra KPD 1.1 til 2.5 på 1 dag, og når jeg påpekte det sa han i chaten " KELLE I SMELL PUSSY IS THAT U?" og admin gjore ingen ting. De fleste som spiller på gamer.no har MYE imot Jonas og X-Ray som admins. Håper dere kan få annsatt noen nye eller ta en prat med disse så vi andre kan fortsette å spille på serveren. Mvh, Kelle Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Må si meg enig der. Både når jeg spiller selv, og når mine venner spiller og jeg ser på. Mye dårlig jobb av administratorene, hvor de ikke slår ned på personangrep, munnbruk og rasistiske kommentarer. Og hva med å få administratorer som er litt eldre? Noen som faktisk har lov til å spille spillet og som oppfører seg mer voksent? Vet dere har en som er født i 1993. Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei. Jeg har noen ting å klage på anngående Counter-Strike: Source spiller serveren til Gamer.no, dust2 only. For det første, er det meget mye lagg og freezes på serveren, og stats er ofte nede. For det andre gjør admin's på gamer.no (unnatatt: Bad Apple, aNTI og Ueland[Hail]) en usedvanelig dorlig job. Admins som [Gamer.no] Jonas og X-Ray- soper bare rundt på serverene og maser på oss om forskjellige ting som RATES, ORDBRUK, DEFUSE BOMBA, selv om de ikke har klart å defuse en eneste bombe selv. Om de hadde vært ordentlig seriøse admins hadde de tatt å slått hardere ned på rasistiske nicknames og kommentarer, og etter min oppfattning er ikke de 2 verdige som admins fordi de ikke har evnen til å se om noen cheater eller ikke, pluss at de er meget lite online. For å ta et eksempel til en annen seriøst spille server, Catchgamer. Der er det 90% av tiden admins til stede, som er gode til å se om folk cheater eller ikke, å gjør jobben sin. Svaret jeg fikk fra X-Ray- når jeg sa " X-Ray kan du være så snill å be folk change rates? det er litt stress å ta de uten rates ^^" var joa, det er vel ikke bare pga rates du ikke klarer å ta dem ^^ " som en unge ville svart til moren sin. Og en som heter iBattle - Sotu, har opplagt cheat, og gikk fra KPD 1.1 til 2.5 på 1 dag, og når jeg påpekte det sa han i chaten " KELLE I SMELL PUSSY IS THAT U?" og admin gjore ingen ting. De fleste som spiller på gamer.no har MYE imot Jonas og X-Ray som admins. Håper dere kan få annsatt noen nye eller ta en prat med disse så vi andre kan fortsette å spille på serveren. Mvh, Kelle Du støtter ikke din sak med å skrive "soper" for det er ikke greit å skrive, av mange grunner. Eg er glad du sier at klagen ikke gjelder meg, men du må huske at det ikke alltid lett å være admin. Å skulle vurdere hva du skal gjøre og hvor du skal sette grenser. Eg har ofte vært streng fordi eg vil luke ut spillere som ikke burde være på serveren, MEN eg har fått masse klager på meg for det også på grunn av det. Det ligger på admin sine egne valg og hvor de setter grenser. Du personlig kan synes at mine strenge regler er riktig, men mange er uenig med deg der og vil da velge andre admin som bedre enn meg. Dette blir subjektive meninger, noe som du også ytrer her. Etter hva eg har sett så er både X-Ray og Jonas gode admins. De er mer "tilstedet" på serveren enn meg siden eg ofter er online med fakenick. Mine baktanker er at eg ikke skal bli "spammet" ned med klager på alt mulig. (hat mot admin PM) Eg kan og med hjelp av fakenick ta spillere som ikke oppfører seg bra når admin er "offline". Skal ikke glemmes at admins har et liv også og at vi er admin gratis, vi gjør dette for å hjelpe på serveren og gjøre miljøet bedre. Viss du skal legge inn en klage på admins så gjør det på en litt bedre måte. Pass språket dit, pass på hvilke subjektive meninger du viser til og argumenter saken din bedre. Dette er igjen ikke person mot deg, men et svar på en klage eg er uenig i. Mvh Bad Apple Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Må si meg enig der. Både når jeg spiller selv, og når mine venner spiller og jeg ser på. Mye dårlig jobb av administratorene, hvor de ikke slår ned på personangrep, munnbruk og rasistiske kommentarer. Og hva med å få administratorer som er litt eldre? Noen som faktisk har lov til å spille spillet og som oppfører seg mer voksent? Vet dere har en som er født i 1993. Eg føler eg slår godt ned på personer som eg føler går over grensen, munnbruk kan går til en viss grense sålenge det ikke er personangrep. Rasisme er umiddelbar ban fra meg. En ting mange glemmer er at admin må se hva som blir skrevet. Har opplevd flere ganger at ting blir sagt i chat da eg er i livet og spiller. Eg kan ikke banne noen på grunnlag at folk forteller meg at en person har sagt noe. Så det er viktig å tenke over sånne ting. Om en spiller er født i 1993 er ikke det viktige, spillere blir bedømt etter hvordan de oppfører seg som person og hvordan vi føler at de kan hjelpe til på serveren. Ser ofte at folk som er 14 år oppføre seg bedre enn spillere som er 18+. Eg føler dette er trist, men også et grunnlag til ikke å forhåndsdømme en spiller på alder. Mvh Bad Apple Endret 22. desember 2007 av Bad Apple Lenke til kommentar
Kelle Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Joa, enig med det om "soper" men det er et meget passende ord derfor brukte jeg det. Skjønner ikke hva du mener de gjør bra på serveren, for de er skjeldent online og som jeg sa i forrige post de slår bare ned på banning, ikke defuse bomba og rates, noe en hver kan. Det kreves litt mere når man er admin, noe som du og aNTI oppfyller. Må si meg enig der. Både når jeg spiller selv, og når mine venner spiller og jeg ser på. Mye dårlig jobb av administratorene, hvor de ikke slår ned på personangrep, munnbruk og rasistiske kommentarer. Og hva med å få administratorer som er litt eldre? Noen som faktisk har lov til å spille spillet og som oppfører seg mer voksent? Vet dere har en som er født i 1993. Eg føler eg slår godt ned på som eg føler går over grensen, munnbruk kan går til en viss grense sålenge det ikke er personangrep. Rasisme er umiddelbar ban fra meg. En ting mange glemmer er at admin må se hva som blir skrevet. Har opplevd flere ganger at ting blir sagt i chat da eg er i livet og spiller. Eg kan ikke banne noen på grunnlag at folk forteller meg at en person har sagt noe. Så det er viktig å tenke over sånne ting. Om en spiller er født i 1993 er ikke det viktige, spillere blir bedømt etter hvordan de oppfører seg som person og hvordan vi føler at de kan hjelpe til på serveren. Ser ofte at folk som er 14 år oppføre seg bedre enn spillere som er 18+. Eg føler dette er trist, men også et grunnlag til ikke å forhåndsdømme en spiller på alder. Mvh Bad Apple De oppfører seg kanskje bedre men har ingen evne til å vurdere saker seriøst og se hvem som cheater i de fleste tilfellene, om jeg skulle tippe hvem som er født i 1993 er det Jonas ^^ Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Joa, enig med det om "soper" men det er et meget passende ord derfor brukte jeg det.Skjønner ikke hva du mener de gjør bra på serveren, for de er skjeldent online og som jeg sa i forrige post de slår bare ned på banning, ikke defuse bomba og rates, noe en hver kan. Det kreves litt mere når man er admin, noe som du og aNTI oppfyller. Må si meg enig der. Både når jeg spiller selv, og når mine venner spiller og jeg ser på. Mye dårlig jobb av administratorene, hvor de ikke slår ned på personangrep, munnbruk og rasistiske kommentarer. Og hva med å få administratorer som er litt eldre? Noen som faktisk har lov til å spille spillet og som oppfører seg mer voksent? Vet dere har en som er født i 1993. Eg føler eg slår godt ned på som eg føler går over grensen, munnbruk kan går til en viss grense sålenge det ikke er personangrep. Rasisme er umiddelbar ban fra meg. En ting mange glemmer er at admin må se hva som blir skrevet. Har opplevd flere ganger at ting blir sagt i chat da eg er i livet og spiller. Eg kan ikke banne noen på grunnlag at folk forteller meg at en person har sagt noe. Så det er viktig å tenke over sånne ting. Om en spiller er født i 1993 er ikke det viktige, spillere blir bedømt etter hvordan de oppfører seg som person og hvordan vi føler at de kan hjelpe til på serveren. Ser ofte at folk som er 14 år oppføre seg bedre enn spillere som er 18+. Eg føler dette er trist, men også et grunnlag til ikke å forhåndsdømme en spiller på alder. Mvh Bad Apple De oppfører seg kanskje bedre men har ingen evne til å vurdere saker seriøst og se hvem som cheater i de fleste tilfellene, om jeg skulle tippe hvem som er født i 1993 er det Jonas ^^ Soper er ALDRI greit og si om noen. Dette er ting eg banner for på serveren! Eg syns de gjør en god jobb, du må ikke glemme at vi har flere servere enn Gamer#2 der de også er admin på TF2. Så det å si at de ikke er online er et dødt argument. At du føler at de ikke er passende som admin er greit. Men eg er ofte enig i hva det velger å gjøre, evt ikke gjøre. Admin har rett til å orde opp etter egene vurderinger. Vi følger de samme grunnreglene men hvor vi setter grenser vil variere. Du er enig med min grensesetting, men mange er uenig med deg der også. Hva har alder med å kunne avgjøre hvem som cheater å gjøre..? Hjelper lite for meg å spørre min far om hjelp viss eg er i tvil om noen cheater, selv om han er eldre enn meg. Det å se om noen cheater ligger i erfaring, ikke alder. Eg har spillt cs siden hl kom med beta. Gikk over til css da beta kom. Tror eg var ca 15-16 år da beta kom til css. Men eg vil si at eg på den tiden var mye mer kvalifisert til å se hvem som cheater enn de fleste andre. Mvh Bad Apple Lenke til kommentar
Kelle Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Joa, enig med det om "soper" men det er et meget passende ord derfor brukte jeg det.Skjønner ikke hva du mener de gjør bra på serveren, for de er skjeldent online og som jeg sa i forrige post de slår bare ned på banning, ikke defuse bomba og rates, noe en hver kan. Det kreves litt mere når man er admin, noe som du og aNTI oppfyller. Må si meg enig der. Både når jeg spiller selv, og når mine venner spiller og jeg ser på. Mye dårlig jobb av administratorene, hvor de ikke slår ned på personangrep, munnbruk og rasistiske kommentarer. Og hva med å få administratorer som er litt eldre? Noen som faktisk har lov til å spille spillet og som oppfører seg mer voksent? Vet dere har en som er født i 1993. Eg føler eg slår godt ned på som eg føler går over grensen, munnbruk kan går til en viss grense sålenge det ikke er personangrep. Rasisme er umiddelbar ban fra meg. En ting mange glemmer er at admin må se hva som blir skrevet. Har opplevd flere ganger at ting blir sagt i chat da eg er i livet og spiller. Eg kan ikke banne noen på grunnlag at folk forteller meg at en person har sagt noe. Så det er viktig å tenke over sånne ting. Om en spiller er født i 1993 er ikke det viktige, spillere blir bedømt etter hvordan de oppfører seg som person og hvordan vi føler at de kan hjelpe til på serveren. Ser ofte at folk som er 14 år oppføre seg bedre enn spillere som er 18+. Eg føler dette er trist, men også et grunnlag til ikke å forhåndsdømme en spiller på alder. Mvh Bad Apple De oppfører seg kanskje bedre men har ingen evne til å vurdere saker seriøst og se hvem som cheater i de fleste tilfellene, om jeg skulle tippe hvem som er født i 1993 er det Jonas ^^ Soper er ALDRI greit og si om noen. Dette er ting eg banner for på serveren! Eg syns de gjør en god jobb, du må ikke glemme at vi har flere servere enn Gamer#2 der de også er admin på TF2. Så det å si at de ikke er online er et dødt argument. At du føler at de ikke er passende som admin er greit. Men eg er ofte enig i hva det velger å gjøre, evt ikke gjøre. Admin har rett til å orde opp etter egene vurderinger. Vi følger de samme grunnreglene men hvor vi setter grenser vil variere. Du er enig med min grensesetting, men mange er uenig med deg der også. Hva har alder med å kunne avgjøre hvem som cheater å gjøre..? Hjelper lite for meg å spørre min far om hjelp viss eg er i tvil om noen cheater, selv om han er eldre enn meg. Det å se om noen cheater ligger i erfaring, ikke alder. Eg har spillt cs siden hl kom med beta. Gikk over til css da beta kom. Tror eg var ca 15-16 år da beta kom til css. Men eg vil si at eg på den tiden var mye mer kvalifisert til å se hvem som cheater enn de fleste andre. Mvh Bad Apple Poenget var at Jonas er IKKE kvalifisert til det en admin burde.. Og jo, kan si de er lite online når han er online 1\20 av hva jeg er. Og soper er ikke et banne ord btw ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Bare fordi jeg banner for rates, er jeg en dårlig admin? De som spiller på serveren sier ofte: "Jippi, nå kommas Jonas. , Hei Jonas" osv.. Men du har klaget på cheat, men det er vel ikke du som skal klage på dette da vi har demo av deg, nå.. Men noe er rart med deg Kelle, du sa til meg før: Jonas er den som rydder opp på serveren, men når jeg kicket deg fordi du satt i spawn, og du sa du nettopp hadde joinet runden, sa jeg også sorry og beklaget, men du var bare helt klikkings. Du sier også at det å banne for rates er idioti, når dere ikke banner folk som "cheater", men om du sier en cheater, så gidder vi ikke joine spectate. Grunnen er at du _alltid_ slenger dritt: Han cheater om folk som bare er gode.. Vi gir opp til slutt, da vi ikke har funnet noe på 20% av de.. Du har også slengt dritt på serveren og skapt dårlig stemning. Men jeg, jeg må innrømme at du var ganske dum og idiotisk på starten, også ble du faktisk veldig snill, og etter du fikk avslag på adminsøknaden ble du bare mer og mer rappkjefta igjen. Nå har du virkelig overgått streken min, da jeg alltid prøver å være hyggelig mot deg, men forige uke, var jeg _ekstremt_ sliten og sur, da jeg har hatt litt problem med dama.. Merkelig nok, så sier du på serveren at jeg er grei osv. Du ga meg noen klager, og jeg sa jeg skulle forbedre meg. Alle har en dårlig uke en gang i blandt. Jeg har også vært snill mot deg da du sa noe som dette: "Sorry, Jonas.. Jeg har en dårlig dag i dag!" og jeg godtok det, da alle har det en gang i blandt. For å ta et eksempel til en annen seriøst spille server, Catchgamer. Der er det 90% av tiden admins til stede, som er gode til å se om folk cheater eller ikke, å gjør jobben sin. Nå arbeider vi faktisk med å få fler admins på serveren, men når det er folk som skal slenge dritt til folk hele dagen, så er det ikke mye vi kan gjøre.. Ja, Kelle, du klager _alltid_ og sier hvor mye bedre CG er en oss, men hvorfor spiller du på våres server da?! Du sa selv at det ikke er noe positivt med serveren våres ingame, bortsett i fra at du var gode venner med de som spiller her.. Etter min erfaring, så er du faktisk ikke så godt likt på serveren som du sier. Men en ting til jeg vil si er; Du har slengt så * mye dritt på serveren, klager på cheating, spamma ganske ofte osv. og du klager på oss, bare fordi vi ikke banner der og da det passer deg, fordi han kanskje guller litt gjennom døra og dreper deg, så klikker du i vinkel og sier: Cheater! Hadde du giddi å ta de 2 minuttene som du ber oss ta, å ta en demo, sende den til oss og slik at vi kan sende den til radar.gaming.no og bli kvitt personen på de store serverne i norge, så klager du å syter helt til vi ikke orker mer, og gir deg litt kjeft fordi du aldri kan holde kjeft når du ikke får det som du vil. Min konklusjon er: * Du klager for å klage * Du har dårlige grunner, og du vil vel egentlig ta hevn for noe, da du ikke har noen gode grunner i det hele tatt, egentlig. * Du sier "De fleste som spilller på serveren har mye imot jonas og X-ray egentlig, så er dette BS, da det faktisk er du som blir dårlig likt. Jeg og X-ray er faktisk likt. Du husker kanskje da jeg spurte om det var noe de ville klage på oss, og de sier nei, så kommer du med kommentaren: "Tror du de tør si noe til dere, da?! Dere bare banner de uansett!" Og du sier vi er noen som "soper bare rundt på serverene og klager...". Dette gjør vi fordi det er det som skal til for at du foreksempe skal ut av spawn, og å gjøre oppdraget ditt. Du er _ekstremt_ dårlig til å gjøre det du selv klager på. * Vi har _mange_ bans for rasistiske navn. Tok for eksempel en kick der det sto han skulle skifte navn, da det var rassistiskt, og det gjorde han ikke, kom tilbake med samme navn, og han ble kasta ut. Der har du ingen ting å skulle si. *Vi har få adminer på Gamer.no sine servere, og grunnen til jeg ikke er så aktiv, er fordi jeg savner 1,6 igjen. B-real osv har ikke hatt nettverk eller andre ting som har komt iveien. Men til dere som ikke leser hele innlegget vil jeg understreke: Vi HAR faktisk en demo av deg cheate Kelle nå. Så jeg er faktisk enig med deg i et punkt, hvorfor i * har vi ikke kasta deg ut fra serveren tidligere, da vi jobber hardt med å få ut idioter som cheater, og slenger med kjeften! Og kelle, du har ingen grunn til å forsvare deg, da det ikke vil endre på saken. Vi er faktisk godt likt på serveren, selvom du ikke liker oss, så gjør de fleste andre det. Finnes unntak, for eksempel de som mener de har blitt bannet uten grunn.. EDIT: Slike ting som dette, synes jeg du skal ta på PM, og ikke til forumet, da du sikter til oss, og ikke spør om andres mening. EDIT2: Skal se over innlegget - fjerne, stavefeil, legge til osv etter middag. God jul EDIT3: Haha, noen drastiske stavefeil her. Endret 2. januar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Kelle Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) - Har jeg sagt noe imot og banne rate hackers? Nei, bare at det er det ENESTE du gjør. - Og mye av det du skriver er diktet opp? Eller hva? - Jeg spiller på serveren fordi jeg har gode venner der som aNTI og lett. - Folk sier jeg er hyggelig "selv om jeg slenger dritt" fordi jeg står for det jeg mener. - Guller litt gjennom døra? Hva snakker du om Jonas, jeg snakker om konkrete eksempler som når folk skyter før de ser alle, siktet rister opp mot hue og ned igjen hver gang de skyter osv osv.. - "Du sier "De fleste som spilller på serveren har mye imot jonas og X-ray egentlig, så er dette BS, da det faktisk er du som blir dårlig likt. Jeg og X-ray er faktisk likt." nhååååå ^^ Det er ikke så mange som meg nei som tørr å si det de mener, men jeg snakker til deg selv om du er admin. - " Vi HAR faktisk en demo av deg cheate Kelle nå. " BRING IT!? hahaha, er det den iBattle Soul sendte uten status av en fake nicker på en random server? - Sist men ikke minst har ikke noe imot deg men sier det jeg mener, om jeg var får brå i noen måter å si ting på sorry. God Jul til deg oxo ^_^ btw: send demoen til [email protected], av meg cheate Endret 22. desember 2007 av Kelle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Skal snakke med de på intra om demoen. den iBattle Soul sendte uten status av en fake nicker på en random server? Om han gjør slikt, er det faktisk han som skal ut! Vel Kelle, vi skal se på saken. Takk for kommetarer, men må innrømme en ting: Jeg er en av dem som har bannet flest for cheat på serveren. Som du ser, er jeg ikke like aktiv på 1,6 som på Source, da jeg må si 1,6 er best. Takk for kommentarer, men husk Jonas(Ja, meg) at du / jeg må ta til meg det som blir sagt, men akkuratt nå som du sier: De fleste som spiller på gamer.no har MYE imot Jonas og X-Ray som admins. Så er det faktisk bullshit. Dette er ikke sant, kelle. Håper du også forstår dette, og kan faktisk holde tonen og_påstander_ for deg selv. Hadde du skrevet objektivt, og komt med bevis: screenshot osv. så hadde vi kanskje sett saken i et annet perspektiv. Takk og god jul tilbake PS: Skal høre litt om demoen, for er den faket, kan han som faket den komme seg ut av serveren.. Lenke til kommentar
Kelle Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) La oss lage en konklusjon.. 1* Jeg lyver ikke om det jeg sier, men alle har sine meninger som du sier det er sant. 2* Det var Rson.Css- Sotu som fake nicket meg, han var sur og spammet hele serveren i går med ting som "KELLE I SMELL PUSSY IS THAT U??" fordi jeg påsto at han cheatet, noe som er sant, et eksempel, se på KPDEN hans på stats, han gikk fra 1.1 til 2.5 på 1 dag, men anyways, skal ta demo ;] 3* Tar kritik og sier meg enig i at noe av det jeg sier er unød, men det er det problemet mitt er tipper jeg, når jeg er fylle sjuk klager jeg på alt og alle ^^ SELV om noe av det jeg sier er fakta, er det kanskje ikke så stort problem som jeg og noen andre skal ha det til. 4* Sier sorry til deg Jonas og vil ikke diskutere mere om du er bra eller dorlig, for noe av det du gjør er bra. Det har jeg sagt før. 5* God Jul og godt nyttår =) Edit: Ordla meg feil, NOEN av spillerene har mye imot deg~ noe som påvirket meg i dag til å poste men anyways, om jeg hadde tenkt meg om 2 ganger hadde jeg ikke så ^^ Og jeg har ikke noe imot deg ble bare veldig sur pga dette.. Men setter en strek over saken. Kanskje jeg bare savna deg siden du spilelr for mye 1.6 ^^ Endret 22. desember 2007 av Kelle Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Hvorfor tar aldri Gamer.no til seg kritikk, men heller går rett i angrep på den som klager? Dette gjentar seg alt for ofte, og mitt inntrykk er at dere faktisk ikke tar til dere kritikk what so ever. Spiller ikke på serverene deres, men oppfør dere litt mere proffe og svar på tiltalen og ikke vær så opptatt av et ord som ble brukt. Om rasistiske kommentarer, nick og personangrep tillates på serverene deres, har dere langt større problem enn at en skriver "soper rundt på serverene"... Skjerp dere, og se hva slags tilbakemelding og inntrykk dere gjør på brukerne som faktisk er hele grunnen til deres eksistens.. Endret 23. desember 2007 av archongamer Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Nå har du virkelig overgått streken min, da jeg alltid prøver å være hyggelig mot deg, men forige uke, var jeg _ekstremt_ sliten og sur, da jeg har hatt litt problem med dama.. Så du lar DET være en grunn til at du er en dust? Ja,det høres jo veldig voksent ut du. Viss du har så store problemer i RL at det av en merkelig grunn går utover de andre,så får du slutte som Admin da, og ikke la sånne uviktige problemer(for andre) gå utover din oppførsel ovenfor de andre! Endret 23. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Dette blir jo nærmest en "krig" mellom to parter her nå... hvis admin på serveren ikke skal dømmes etter alder burde vel hva man skriver og handler dømmes? Vi HAR faktisk en demo av deg cheate Kelle nå. Så jeg er faktisk enig med deg i et punkt, hvorfor i * har vi ikke kasta deg ut fra serveren tidligere, da vi jobber hardt med å få ut idioter som cheater, og slenger dritt. Uansett hvor dårlig noen oppfører seg er vel ikke dette veien å gå hvis man skal være et forbilde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jeg oppførte meg ikke dårlig, jeg ble bare litt småsur tilbake, da ..han? / en tok å klaget på at jeg skulle joine Specc å ta demo, da jeg ikke så noe på han i death cam. Derimot skal jeg forbedre meg. Jeg skal gå i spectate og se på de som blir sagt, og specce å tape dem 2-3 runder, også tilbake til spillet igjen./ Banne dem. Takk for kommentaerer Kelle og dere andre, så skal ihvertfall jeg prøve å forbedre meg. Endret 23. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
vegaengh Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) KeLLe: hvis folk er misfornøyd med admin på gamer.no så setter jeg pris på at de forteller det selv, og at ikke du snakker på vegne av mange andre så lenge jeg ikke veit hvem de er. Snakk for deg selv er poenget. Det eksempelet du nevner over, må vel være eneste gangen jeg ikke var så streng på rates. Og jeg synes du kan tåle en litt fleipete kommentar tilbake uten å bli sinna. For å si det slik så gjør jeg en god jobb med å banne for rates. Dersom jeg IKKE banner for rasisme osv så er det fordi jeg ikke får det med meg. Det kan være pga at ting sies i eget lag *only* eller det kan være at jeg ikke følger med. Da er det viktig at folk gjør meg obs på hva som er sagt. Jeg har flere eksempler nylig på folk som er bannet for rasisme. Alle andre innspill skal jeg ta som tilbakemelding. Hvis jeg skal endre noe, så er det eventuelt å ha lavere terskel for banning. Men min ideologi er å gi folk en sjanse til forbedring før jeg banner de. Det vil si en advarsel før de eventuelt ryker ut. Mulig dette kan virke provoserende, og jeg skal derfor prøve å endre til en strengere linje en liten stund fremover for å se hva tilbakemeldingene blir da. Et par andre momenter også for å oppklare faktafeil. Du sier jeg spiller lite? Av alle 2600 personer som har spilt på gamer.no serverne er jeg den som har spilt 9. mest. I tillegg sier du at Sotu cheater. Jeg har fulgt med Sotu over lengre perioder uten å se noen tegn til wallhack eller aimbot eller lignende. Og jeg lurer også på hvor du har fra at han gikk fra 1.0 til 2.5 i kpd på 1 dag. Jeg veit i hvert fall at jeg selv varierer i skills fra dag til dag, så det du kan ha sett er en dårlig dag fra Sotu. Endret 23. desember 2007 av vegaengh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Riktig det. Nå må jeg legge til en ting, som kan hjelpe oss moderatorer, og som dere spillere også kan være flinke å si til oss: Vi kan se _alt_ en spiller har sagt og gjort i loggen til spilleren. For å se loggen til en spiller, går dere på stats.gamer.no -> player Rankings -> Søk på spilleren -> Gå inn på spilleren -> Under "Statistics Summary" ser du det står "*NAVN*'s Event History". Der kan man se hele loggen til alle og enhver. Dette er klare bevis om en har vært rassist osv. For å få oss til å banne folk som har sagt rassistiske ting, kan du tape demo med status der man ser samtalen, ellerså kan du sende link til loggen. Mvh. Jonas. EDIT: Ser ut som om man ikke kan se hva de har skrevet.. Da er muligheten å tape demo. EDIT2: Om en har et rasistiskt navn, sånn som denne gutten, så send også statsen hans, slik at vi kan bli kvitt han. (Brukte navn: 4. snikende homo skjult neger, 10. Skjult Neger... osv..) Endret 23. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Kelle Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Ok, takk. Vurder om du har grunnlag for å banne denne da: http://stats.gamer.no/hlstatsx/hlstats.php...&player=568 Rasistisk name NR 9 og rasistisk ingame. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Kelle, gidder du ta screenshot av noe han sier som er rasistiskt? Skal ta dette opp på intraforumet vårt, og se hva vi skal banne for. Jeg kan sikkert også ta å bla gjennom statslisten en timestid i ferien, og banne litt.. Jeg ber også igjen at dere tar bevis med status, slik at disse idiotene kan komme seg ut av serveren. God jul EDIT: Skal banne han i morra, da jeg ikke tenker å spille på juleaften. Endret 24. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
sotu Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Ser ut som diskusjonen har roet seg, men vil alikavel si meg enig i mye av det som du Jonas sa om keLLe. Han whiner mye public og anklager de fleste med god stats som cheatere. Han har også kommet med personlige trusler mot meg, som at han skal brekke kjeven min i RL :S. Dette skrev han faktisk i chatten på Gamer.no dd2 only servern. Og ja, jeg er den sotu som han sier cheater. Og kan si NEI, jeg cheater ikke. Jeg spillte bra, og med god stats 1 "hel runde" og alle ble rejoina, før jeg spillte dårligere igjen. Og må si at jeg synes kelle er en litt wannabe admin på gamer.no serverene, kan skyldes at han sikkert har et brennende håp om å bli admin hos dere, men søknaden ble avslått. Og ja vegaengh er helt enig med deg, jeg har gode og dårlige dager, og kan ikke forklare hvorfor men tror alle kan si seg enig i at får du en god første runde, og spiller litt bra utover, er det uforklarligvis lettere å spille bedre med bra stats =/. Og alle admins, er ikke på datan hjemme nå så kanke finne id'en min, men add meg gjerne og fakenick dere mens dere spiller med meg, så kan dere få spille og ta så mange demoer dere bare vil, jeg kan sende demo/fragmovie til dere selv også. Og må jeg påpeke hva jeg sa før, og hva kelle har sagt til meg public, som hørtes noe lignende ut som dette: "jeg bare tenker hvor lett det hadde vært å knus kjeven til sotu i RL (RealLife). Å komme med sånne uttalelser pga et spill er latterlig spør du meg... Kunne sagt så mye om de gode poengene til adminsa til Gamer.no og ALT jeg er uenig med om keLLe sine, men jeg tror det meste er sagt. Synes dere er gode admins jeg =) Edit: Det han sa om fakenicking, skjønner ikke helt hva han mener..? Jeg brukte mitt hele og fulle CSS navn hele tiden =/. Og det med spamming, kan jeg si meg enig i, men vanskelig og la være for å få han til å holde kjeft. Du kan selv se om du ikke blir litt irritert når han skriver ting som at han skal knuse kjeven min og at jeg cheater når jeg ikke gjør det..derfor spamma jeg for å få han til å slutte å skrive bullshitt, som BTW VIRKET! Han holdt faktisk kjeft etter at jeg spamma han. Mvh Sotu Endret 25. desember 2007 av sotu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg