The_PuNk Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hei, for noen dager siden begynte denne denne feil meldingen og komme når jeg starter opp PC-en min: "Potential errors found in system" During a scan of files at system start up, potential errors in the system registry were found p-07-0100 irql: 1f SYSVER 0xff00024 NT_Kernel error 1256 KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED sammens med en del andre rare feilmeldinger om uopprettelige feil. I tillegg er C: blitt sperret for tillgang. Samt den har et stort rødt kryss over seg i Min Datamaskin. Og i Mine dokumenter ligger det nå kanskje en halv million .tmp filer ved navn pos1f6.tmp og oppover. Lurte på om noen viste hvilket virus/orm som gjør dette. Og isåfall hvordan jeg fjerner det. Har søkt litt på google, men jeg klarte hvertfall ikke finne noe formuftig. Endret 22. desember 2007 av The_PuNk Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Har du prøvt å søke for virus med eit antivirusprogram? EDIT: Litt vanskelig det, kanskje, sidan C: er sperra for tilgang... Endret 22. desember 2007 av Arne Lenke til kommentar
The_PuNk Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Ja, Nod32 finner ingenting. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Då ser det ut som om at C: ikkje er sperra likevel, i vertfall ikkje sperra for lesetilgang. Kanskje du kan reparere windows-installasjonen? Lenke til kommentar
The_PuNk Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Då ser det ut som om at C: ikkje er sperra likevel, i vertfall ikkje sperra for lesetilgang. Kanskje du kan reparere windows-installasjonen? Men vill det hjelpe hvis det skulle befinne seg en orm/virus, i systemet? Disse feilmeldingene er ikke normale windows feilmeldinger en av dem sender meg til en side for å laste ned ett program. Virker jo meget mystisk spør du meg. Lenke til kommentar
persa30 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei.. Det ligger en masse gratis virus programmer på nett som du kan bruke til å skanne maskinen din og de er faktisk veldig bra. Du kan også laste ned ett program som hetet Revouninstaler det fjerner alle junk filene som lagrer seg på maskinen veldi bra program. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Du bør sjekke ut noen ting ja. Boot f8 sikkerhtmodus se om det samme skjer der. Lag en ny bruker der,logg deg på den og se om det hjelper. Når du trenger hjelp til å få fjernet spyware eller bare sjekke Kjør lang versjon post Hijackthis logg. Må ta med test av hdd og minne,kan lage dette surret. Memtest86+ 1.70 Sett korrekt spenning og timings i bios. Kjør en stund(kun 0 feil er ok) Recovery Console http://itpro.no/art/9467.html Chkdsk /f Chkdsk /r http://www.ultimatebootcd.com/ Hdd test-minnetest-antivirus. Endret 22. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
The_PuNk Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Har søkt litt rundt på google nå og funnet en del andre med d samme problemet. Det rare er at alle posten er lagt ut på nesten samme dag. Alle sånn rundt 20 des. Men ingen har noe godt svar på probleme Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Post en Hijackthis logg,mulig denne kan si noe. Gjennopprett systemet til en tiligere dato enn 20des. Nå er ikke den helt til og stole på. Jeg tar alltid speilbilde av c:\ med jevene mellomrom. Dette er det eneste sikkere. Endret 22. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå