Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vet ikke hva han vil, frem og tilbake

Anbefalte innlegg

Har blitt kjent med en i parallellklassa, vi har snakket mye på msn, sms og litt på skolen. Jeg har spurt han om han blir med på noe en gang, men det virker som om han kommer med unnskyldninger på en måte (Kan jo være tilfeldig også, at han faktisk ikke kan de dagene). Jeg har spurt om jeg skal gå og legge meg når klokken er 2 om natta, han sier nei, og at han vil jeg skal være på :)

I går inrømte han tilogmed at han kanskje var litt forelska i meg. Men så snakket jeg med han på msn i dag, og da var han sånn "uvanlig" igjen, snakker ikke så mye og sånt.

Om kveldene snakker vi mest, og på dagtid er det bare sånne kjedelige samtaler.

Jeg vil finne ut hva han egentlig er ute etter, men vet ikke hvordan jeg skal finne det ut. Ideer? Holder på å bli gal.

Er 14-15 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort det,vi "krangler" om hvem som vil ha hvem (han mener at jeg vil ha han, jeg mener at han vil ha meg. Bare på tull da :p ). Så sendte jeg sms: "Vil du ha meg?"

Svar fra han: "Nå kan du lure ;)"

Nå virka han forresten litt mer interessert om dagen enn han pleier. Så kanskje der er håp :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg har gjort det,vi "krangler" om hvem som vil ha hvem (han mener at jeg vil ha han, jeg mener at han vil ha meg. Bare på tull da :p ). Så sendte jeg sms: "Vil du ha meg?"

Svar fra han: "Nå kan du lure ;)"

Nå virka han forresten litt mer interessert om dagen enn han pleier. Så kanskje der er håp :p

Uten at jeg har for god erfaring vil jeg tro at han er definitivt interessert ja, Gi han litt tid, flørt mer sammen og jeg tror dette går din vei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...