gustav Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg er på jakt etter et slikt program. Har til nå brukt Musicmatch, men jeg regner med at det finnes noe som er langt bedre. Fint om programmet også kan konvertere wav-filer til MP3, og at det kan hente ned CD-info fra internett. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 EAC og CDex som en god nummer 2. utfra hva jeg tror. har gått over til CDex nå siden det er litt raskere http://www.chrismyden.com/nuke/modules.php..._DAE&file=index Lenke til kommentar
sete Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du kan søke etter Cdex på google.com. Anbefaler det rippeprogrammet på det sterkeste :smile: Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Easy CD-DA extractor er det absolutt beste programmet. Med blant annet et mye bedre system enn musicmatch til å skrive navn på sangene. Må jo også nevnes at det selvfølgelig har automatisk navnegjenkjenning, fra internett. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 CDex er best! OSS er det også Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Vel, gutter... regner med at Chris Myden vet hva som gjelder... EAC, uten tvil Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 winDAC og mpegsuite er en "lekker" kombinasjon synes nå jeg... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Sier bare sjekk linken til heraldo... Lenke til kommentar
gustav Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Takker for forslagene. Satser i første omgang på at Exact Audio Copy gjør jobben. Så får vi håpe at endelig versjon er ute snart. Glad i disse små enkle programmene som gjør en bra jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå