vegasti Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har hatt dette problemet siden jeg bygde PC-en.. Jeg får periodisk bluescreen med forskjellige feilmeldinger hver gang. Dette skjer oftest mens jeg spiller, men også mens jeg jobber i windows med f.eks div adobe programmer.. Når jeg f.eks spiller WoW hender det at spillet bare avsluttes uten videre.. Har testet RAM-en med diverse programmer uten å finne feil, har overvåket tempratur på det meste, alle drivere er up to date, bios er uppdatert, ikke noe OC, prøvd å formatere og fresh install.. Jeg er tom for ideer for hva som kan være galt.. Takker for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har du testet ram med memtest86? Fra en bootcd. Lenke til kommentar
vegasti Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Har du testet ram med memtest86? Fra en bootcd. ja.. ingen feil funnet.. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Da er det nok en driver som står ansvarlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå