Theo343 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har aldri handlet hos disse før men lurte på å handle noe der nå. Noen som har erfaring med disse? Service? Behandlingstid? Postgang? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har ikke handlet der, men ser ut til å være en standard webmercs. Da er det vel som alle de andre webmercs butikkene. Lav pris, varene sendes rett fra importør, og reklamasjonssaker tar en evighet, og ingen hos forhandler vil vedkjenne seg saken. Selv handler jeg aldri fra webmercsbutikker, men jeg registrerer at andre har god erfaring. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Hmm da tror jeg at jeg handler sakene hos elprice eller xd istedet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 En kompis av meg bestilte noen deler der fra og det gikk helt fint, fikk delene etter ca en uke (bor i Tromsø så tar litt tid med posten), men jeg vet ingen ting om angrerett/reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå