Misoxeny Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg er logget inn som admin på forumet og prøver å logge meg videre inn på adminpanelet. Da får jeg følgende beskjed etter å ha skrevet inn mitt brukernavn og pass igjen: Du må bruke dine egne innloggingsdetaljer når du skal bekrefte innloggingen til administratorpanelet. Problemet oppsto sånn helt plutselig i dag, skjønner ikke hva det kommer av? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 har du forhørt deg på phpBB.no eller phpBB.com ? phpBB.com får du garantert svar ihvertfall Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det er i hvert fall sånn i phpbb3, at først må du logge inn på kontoen din, så når du trykker "Gå til administratorpanel", må du identifisere deg enda en gang som administrator. Hvis opplysningene dine stemmer, så er jo dette ganske merkelig. Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Skjedd sånn med meg og, kommer logg inn igjen når jeg går på administratorpanelet .. Men logger jo bare inn på nytt der da. Trodde det var riktig jeg Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du må logge deg inn som en ekstra sjekk dessuten om du lagrer det så funker det ikke på forumet i FF da.Dette ble endret i RC-6 om jeg ikke tar feil.De forrige versjoner kunne lagre i forum og ACP Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette skjedde meg også nå da jeg skulle oppdatere fra RC5 til gold og det har med att du prøver å logge inn med annen informasjon enn den du er satt opp med.Men jeg får også denne når jeg skal logge meg inn i ACP You need to enter your password to access the Administration Control Panel.Så det blir nok bare RC5 på disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå